تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۵
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۲۹۶۷۱۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
سخنگوی وزارت صمت خبر داد؛

ثبت بیش از ۱۳۵ هزار تقاضای خودرو در سامانه یکپارچه فروش

‌می‌متالز - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت بیش از ۱۳۵ هزار تقاضای خرید خودرو در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز خبر داد.

به گزارش می‌متالز، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت بیش از ۱۳۵ هزار تقاضای خرید خودرو در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز (جمعه) خبر داد.

قالیباف افزود: اکنون ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به خوبی در حال انجام است، به طوری که به طور متوسط هر دقیقه ۶۰ نفر به ثبت سفارش خودروی خود می‌پردازند.

وی از متقاضیان درخواست کرد تا ثبت تقاضای خودروی خود را مدیریت کنند، زیرا ممکن است برای ساعاتی شاهد فشار ترافیکی بر سامانه بوده و حتی با اختلالاتی همراه شود.

سخنگوی وزارت صمت خاطرنشان کرد: افرادی که نتوانستند حساب وکالتی باز کنند، برای سال ۱۴۰۲ و پس از اینکه ثبت درخواست‌ها به انجام رسید، برنامه فروش هر خودرو و لیست انتظار و تقاضای آن مشخص شد، برای نوبت بعدی تقاضا برنامه ریزی خواهد شد.

قالیباف تاکید کرد به زودی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو هوشمند می‌شود تا افراد بتوانند با پیش بینی‌های مناسبی از سوی سامانه به انتخاب خودرو و حتی جابه‌جایی در لیست انتظار بپردازند.

بر همین اساس متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی که حساب وکالتی آنان تایید شده می‌توانند از امروز (جمعه) تا یکشنبه (۲۸ اسفند) در سایت esalecar.ir ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری آنا

عناوین برگزیده