تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۰
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۹۷۰۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

اعلام آمادگی ذوب‌ آهن اصفهان برای تحقق شعار سال در ارتباط تصویری با رئیس جمهور

‌می‌متالز - نخستین جلسه شورای اداری استان اصفهان همزمان با کل کشور از طریق ارتباط تصویری از راه دور و با حضور رییس جمهور برگزار شد. دکتر رئیسی در این دیدار از مسوولین سازمان‌ها و نهاد‌ها خواست با همفکری یکدیگر شعار سال را محقق سازند.

به گزارش می‌متالز، رییس جمهور خطاب به مدیران حاضر در این نشست گفت: یک حرکت و اقدام مانند ایجاد شغل یک خانواده را شادکام می‌کند و متصدیان و کارکنان کار مردم را به تاخیر نیندازند.

آیت الله رییسی وظیفه امسال دولت را سنگین ارزیابی کرد و افزود: اداره کشور نیازمند ارتباط وسیعی بین بخش اجرایی، قضایی و نیرو‌های مسلح و همه نهاد‌های انقلاب است.

وی با بیان این که موضوع اقتصاد و شعار امسال که رهبر انقلاب تبیین فرمودند باید مورد توجه تمام مدیران کشور باشد، گفت: قبل از این هم موضوع تورم در دستور کار بود، اما وقتی این موضوع برجسته می‌شود باید تمام مدیران کشور به بحث تورم توجه کنند.

رییس جمهور تصریح کرد: دولت باید انضباط مالی را با جلوگیری از اسراف از خود شروع کند و همه دستگاه‌ها و بخش‌ها در ارتباط با خودمان را باید در این بخش موظف کنیم.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در حاشیه این جلسه از آمادگی ذوب‌ آهن برای افزایش تولید خبر داد و گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته در بازار‌های صادراتی و داخلی، تولید محصولات خاص و با ارزش‌افزوده بالا در ذوب‌ آهن اصفهان در اولویت قرار گرفته است و به ویژه تولید تیرآهن بال‌پهن که مزایایی همچون ایمنی بالاتر ساختمان‌های بلند مرتبه را دارد، به صورت ویژه دنبال می‌شود.

مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر ارتقاء بهره وری از طریق افزایش تولید گفت: این مجتمع عظیم صنعتی، تولید را اولویت اصلی خود قرار داده است و تلاش می‌کنیم از طریق تامین پایدار مواد اولیه، ظرفیت تولیدی این شرکت را به طور کامل فعال کنیم که حاصل آن رشد چشمگیر تولید خواهد بود.

تعداد بازدید : 4

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده