تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۹۸۱۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
تـداوم تـولید و ثبت رکورد‌های ارزشمند در شـرکت فـولاد خـوزستان/ گـام مستحکـم فـولاد مردان خوزستانی برای تحقق شعـار سـال در اولیـن مـاه سـال؛

رکورد تولید روزانه احیا فولاد خوزستان در تقارن بهار طبیعت و قرآن شکسته شد

‌می‌متالز - رکورد تولید واحد احیا مستقیم فولاد خوزستان در روز‌های ۱۶ و ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه امسال شکسته شد.

به گزارش می‌متالز، مهران پاک‌بین مدیر بخش احیا فولاد خوزستان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: تولید روزانه واحد احیا به ترتیب، سیزده هزار و یکصد و پنجاه، سیزده هزار و سیصد نود و دو و سیزده هزار و ششصد و سی تُن در روز‌های ۱۶، ۱۸ و ۱۹ فروردین رقم خورد.

مدیر بخش احیا فولاد خوزستان تصریح کرد:افتخارآفرینان فولاد خوزستان توانستند رکورد روزانه تولید واحد مدول ۲، احیا دو را در ۱۸ فروردین ماه به دو هزار و هشتصد و نود تُن افزایش دهند.

پاک آیین با اشاره به تلاش و همت مثال زدنی جهادگران فولاد خوزستان در خط مقدم تولید گفت: رکوردزنی‌ها در اولین ماه سال به همین جا ختم نمی‌شود و رکورد تولید زمزم یک پس از ۵ سال در ۱۹ فروردین ماه به دو هزار و هشتصد و نود تُن رسید و رکورد تولید واحد زمزم دو نیز پس از دو سال به شش هزار و پانصد و پنج تُن در روز ارتقا پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: روزه‌داران فولادی در ماه ضیافت الهی توانستند با همدلی، کار گروهی، دانش فنی در کنار تلاش بی‌وقفه به رکورد‌های فوق دست پیدا کنند.

رکورد تولید روزانه احیا فولاد خوزستان در تقارن بهار طبیعت و قرآن شکسته شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده