تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۳۰۴۱۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

دیگر ورزقان نه با زلزله بلکه با تیم ششم جهان شناخته می شود

می متالز - عباسی آنالیزور تیم فوتسال مس سونگون گفت: دیگر کسی ورزقان را با زلزله به خاطر نمی آورد و این شهر با مس سونگون که امسال ششمین تیم برتر جهان انتخاب شد شناخته می شود.
دیگر ورزقان نه با زلزله بلکه با تیم ششم جهان شناخته می شود

به گزارش می متالز، عباسی آنالیزور تیم فوتسال مس سونگون گفت: دیگر کسی ورزقان را با زلزله به خاطر نمی آورد و این شهر با مس سونگون که امسال ششمین تیم برتر جهان انتخاب شد شناخته می شود.

احد عباسی آنالیزور تیم فوتسال مس سونگون در خصوص تکرار قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: از اینکه توانستیم  بار دیگر قهرمانی را به مردم ورزقان و آذربایجان هدیه کنیم واقعا خوشحال هستیم. این کوچکترین هدیه و عیدی بود که میتوانستیم به مردم شریف ورزقان و آذربایجان تقدیم کنیم.

وی ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه هواداران تیم گفت: هواداران مس در طول فصل همواره در کنار ما بودند و نقش پررنگی در این قهرمانی دارند. قطعا بدون حمایت و دلگرمی آنها رسیدن به این قهرمانی خیلی دشوار بود. دست تک تک آنها را  می بوسیم و از زحماتی که در راه تکرار قهرمانی مس کشیدند، سپاسگزاریم.

آنالیزور مس سونگون با بیان اینکه عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا این قهرمانی حاصل شود، افزود: در درجه ی اول حمایت هواداران و در ادامه اتحاد و همدلی کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه ی باشگاه و بویژه مدیریت باشگاه در تکرار این قهرمانی نقش داشت.

 

حضور امام جمعه وزش دوست تبریز در سالن مسابقه، تاثیر فوق العاده ای در روحیه ما داشت

عباسی خاطر نشان کرد: حمایت های خوبی در طول فصل و بویژه در بازی فینال از سوی مسئولین استانی و مدیران ارشد معدن مس و آقای نجفی مدیرعامل تیم انجام شد. همچنین حضور امام جمعه  محبوب و ورزش دوست تبریز حاج آقا آل هاشم در بازی رفت فینال در سالن برگزاری مسابقه، واقعا از لحاظ روحی و روانی تاثیر فوق العاده ای در روحیه ی بازیکنان داشت.

وی در پایان گفت: این قهرمانی را به مردم دوست داشتنی ورزقان تقدیم می کنیم. شهری که با کسب دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران و یک قهرمانی در آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان به قطب فوتسال آسیا تبدیل شده است. دیگر کسی ورزقان را با زلزله به خاطر نمی آورد و این شهر با مس سونگون که امسال ششمین تیم برتر جهان انتخاب شد شناخته می شود.

عناوین برگزیده