تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۳۰۴۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
اسماعیل تقی‌پور:

یک کامبک رویایی در فینال داشتیم/ گیتی پسندی‌ها نباید نتیجه را گردن داور بیاندازند

می متالز - اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ما بازی باخته را در فینال با برد عوض کردیم و یک کامبک رویایی را مقابل گیتی پسند داشتیم.
یک کامبک رویایی در فینال داشتیم/ گیتی پسندی‌ها نباید نتیجه را گردن داور بیاندازند

به گزارش می متالز، اسماعیل تقی‌پور درباره پیروزی 5 بر 3 تیم مس سونگون مقابل گیتی پسند اصفهان در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی پایاپایی بود. درست است که ما در دقایق ابتدایی روی یک کرنر گل خوردیم، اما سریع هم به گل تساوی رسیدیم. ضمن اینکه جو بازی نیز بسیار سنگینی بود. هر سال بازی‌ها به صورت لیگ برگزار می‌شد و یک یا دو هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان مشخص می‌شد، اما در این فصل برای اولین بار پلی‌آف برگزار شد و همین که نام فینال به میان می‌آید جذابیت و حساسیت بازی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر دقت کنید در بازی آخر فصل قبل در مجموع 700 نفر به سالن آمده بودند، اما امسال فقط در بازی رفت در تبریز حدود 15 هزار هوادار در سالن حضور داشتند و در اصفهان هم نزدیک به سه هزار نفر پشت درهای بسته ماندند. این‌ها همه نشانگر حساسیت بازی فینال است. من هم از روز اول گفتم هدف‌مان قهرمانی است و خدا را شکر به این هدف هم رسیدیم. فقط بچه‌ها کمی در نیمه اول استرس داشتند که آن هم طبیعی است. در هر صورت تمام بازیکنان خصوصاً علیرضا صمیمی در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشتند و یک کامبک رویایی داشتیم.

عناوین برگزیده