تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۲
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۳۰۶۱۳۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
همزمان با هفته محیط زیست صورت گرفت:

بازدید مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست و مدیرکل محیط زیست استان کرمان از مس باهنر

‌می‌متالز - مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان و مدیرکل محیط زیست استان کرمان به همراه تیم کارشناسی این اداره کل متشکل از معاون محیط زیست انسانی و رئیس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد، به مناسبت هفته محیط زیست از شرکت مس باهنر بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، در این دیدار که اسماعیلی معاون بهره برداری و فنی مهندسی و کلاهدوز مدیر حراست مس باهنر حضور داشتند گزارشی از فعالیت‌های تولیدی و زیست محیطی این شرکت ارائه شد.

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست پس از بازدید از مس باهنر در گفتگویی با روابط  عمومی این شرکت ضمن تشکراز کارگران و مدیران این مجموعه که در تحرک چرخ اقتصاد کشور همزمان با تلاش برای حفظ محیط زیست فعال و کوشا هستند، تلاش آنان  را در ارتقای استاندارد‌های زیست محیطی قابل تقدیر دانست.

وی اقداماتی همچون: نصب سیستم پایش آنلاین غبارگیر مجتمع، رفع نواقص فیلتر‌های موجود، مدیریت پساب صنعتی، مدیریت پسماند،، بهبود عملکرد کوره‌ها، تهیه استخر پساب ذخیره جهت افزایش ظرفیت سیستم را در مس باهنر مثبت ارزیابی کرد و افزود: با نگاه ارزشمندی که مدیرعامل، مسوولان و کارگران این شرکت به موضوع محیط زیست دارند؛ ارتقای وضعیت زیست محیطی این مجموعه دور از انتظار نیست.

خالویی مدیرکل محیط زیست استان کرمان نیز فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت را ارزشمند دانست و بیان داشت؛ مس شهید باهنر درحوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز تعامل بسیار خوبی با محیط زیست استان داشته‌است.

لازم به ذکر است مس باهنر لوح و تندیس صنعت سبز و نمونه کشوری و استانی را در کارنامه فعالیت خود طی سال‌های اخیر داشته است.

عناوین برگزیده