تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۳۰۷۴۲۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد (استخدام جدید)

‌می‌متالز - مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد در نظر دارد از میان واجدین شرایط آقا (متولدین ۱۳۶۰/۰۱/۰۱ به بعد) در تمامی رشته‌ها با سوابق کاری و تسلط کامل به کار با دستگاه تراشکاری cnc با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم اقدام به جذب نیرو با حقوق و مزایای عالی از طریق بارگذاری رزومه در سایت مجتمع نماید. برای افراد غیر بومی خوابگاه و غذا فراهم می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، داوطلبان گرامی می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ از طریق لینک مستقیم و یا مراجعه به صفحه استخدام وب سایت مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد نسبت به ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک و سوابق کاری خود اقدام نمایند.

لطفاً در صورت داشتن مدارک، سوابق و گواهی نامه‌های مرتبط با تراشکاری CNC) در قسمت مدرک بارگزاری و ارسال فرمائید.

نحوۀ گزینش بر اساس رعایت شرط سنی (متولدین ۱۳۶۰/۰۱/۰۱ به بعد) بررسی مدارک و سوابق، برگزاری آزمون عملی و انجام مصاحبه تخصصی، گذراندن موفقیت آمیز دوره‌های آموزشی می‌باشد.

زمان برگزاری آزمون عملی: روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ (حضور داوطلبان گرامی حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل آزمون الزامی می‌باشد)

مکان برگزاری آزمون عملی و مصاحبه تخصصی: کیلومتر ۷۰ جاده شیراز به جهرم، مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد، مرکز توسعه و سرمایه منابع انسانی

منبع: بازار کار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده