تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۱۰۶۶۲
نماینده پلدختر در مجلس خبر داد:

کلنگ‌زنی راه‌آهن خرم‌آباد - پلدختر - اندیمشک به‌زودی

‌می‌متالز - نماینده مردم پلدختر، معمولان و سراب‌حمام در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر احداث پیست تارتان، خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی پلدختر، سالن‌های ورزشی افرینه و معمولان، زمین چمن بزرگ سراب‌حمام، سالن سقف کوتاه معمولان برای کشتی و ورزش‌های رزمی هستیم.

به گزارش می‌متالز، سید حمیدرضا کاظمی در مراسم تقدیر و تجلیل از روسای هیأت‌های ورزشی، مربیان ورزشی و مدال‌آوران مسابقات کشوری ورزش پلدختر که به مناسبت عید غدیرخم در سالن کنفرانس دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آسیب سیل ۹۸ به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر، تمام توجه خود را بر بازسازی معطوف کردیم، ولی دغدغه تجلیل از فعالان ورزش شهرستان را نیز داشتیم که امروز این فرصت فراهم شد.

وی افزود: پس از سیل با توجه به دعوت و دوبار سفر وزیر ورزش وجوانان به شهرستان نهایتاً ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت برای ورزش شهرستان پرداخت و مشکل بازسازی حل شد.

کاظمی تصریح کرد: یک زمین چمن مصنوعی خیّرساز نیز از اقداماتی بود که اخیرا در کنار زمین چمن مجموعه احداث و به جوانان پلدختر و جامعه ورزش تقدیم شد.

نماینده مردم پلدختر، معمولان و سراب‌حمام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طریق وزیر نفت شش میلیارد تومان مکاتبه کردیم، ولی به خاطر نقص و کمبود‌های ورزش در سطح روستا‌ها این اعتبار را به شش زمین چمن در شش نقطه پرجمعیت روستایی در شهرستان تخصیص داده‌ایم.

وی گفت: همچنان پیگیر مکاتبه با وزیر نفت برای جذب اعتبار جهت توسعه ورزش روستا‌ها هستیم.

کاظمی با بیان این‌که جلساتی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با مقاماتی از وزارت ورزش وجوانان در رابطه با رفع نقص و کمبود‌های ورزش استان و شهرستان انجام دادیم، بیان کرد: احداث پیست تارتان با صرف هزینه ۱۴ میلیارد تومان، خوابگاه ورزشی، سالن‌های ورزشی افرینه و معمولان، زمین چمن بزرگ سراب حمام، سالن سقف کوتاه معمولان برای کشتی و ورزش‌های رزمی از مصوبات این جلسات است.

نماینده مردم پلدختر، معمولان و سراب حمام در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه سیل و پسا سیل و بازسازی انجام شد، ولی در حوزه ورزش باید گام‌های بلندتری برداریم و برگزاری این جلسه از گام‌هایی است که در جهت تقدیر از همه کسانی که به ورزش شهرستان کمک می‌کنند برداشته شده است.

وی از کلنگ‌زنی راه‌آهن خرم‌آباد _ پلدختر _ اندیمشک خبر داد و گفت: مراسم کلنگ‌زنی این پروژه به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان پلدختر و معمولان برگزار خواهد شد.

کاظمی بیان کرد: ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از طریق برداشت صندوق توسعه ملی برای ساخت پروژه راه‌آهن در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده