تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۳۱۰۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با امضا وزیر صمت صادر شد

حکم رئیس سازمان صمت خراسان شمالی با غلط نگارشی!

می متالز - حکم رئیس جدید سازمان صمت خراسان شمالی در حالی با امضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت صادرشده که در این متن غلط نگارشی وجود دارد.
حکم رئیس سازمان صمت خراسان شمالی با غلط نگارشی!

به گزارش می متالز، پس از چندین ماه بلاتکلیفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با تغییر دو سرپرست، دیروز حکم رئیس جدید این سازمان استان از سوی وزیر صمت صادر شد.

رضا رحمانی در حکم صادره، رضا فیروزه را به‌عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی منصوب کرده و از وی به خاطر تجارب و شایستگی خود، خواستار ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری شده است.

این حکم یک صفحه‌ای اما نکته جالب‌توجهی را درون خود دارد که غلط نگارشی در نام استاندار خراسان شمالی شاید نشان‌دهنده برخی از پشت پرده‌های این انتصاب باشد.

در متن منتشر شده و در قسمت رونوشت نام استاندار خراسان شمالی فقط "محمدعلی" ذکرشده و نام خانوادگی وی که شجاعی است در آن درج نشده است.

این اتفاق بنا بر نظر برخی افراد مطلع از پشت پرده انتصاب انجام‌شده، نشان از تعجیل بسیار زیاد در ابلاغ و انتشار حکم ریاست این فرد عنوان‌شده و از آن به‌عنوان گاف بزرگ در مجموعه‌ای دولتی یاد می‌شود که هنوز به‌طور کامل با نماینده عالی دولت در استان مورد خطاب آشنایی ندارد.

گفتنی است طی روزهای اخیر نسبت به فشارها و لابی‌های برخی از نمایندگان مردم استان در وزارت صمت برای انتصاب این فرد مطالبی در فضای مجازی پخش‌شده بود.

عناوین برگزیده