تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۵۵
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۳۱۱۳۳۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت پشم شیشه ایران روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور سید محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، محسن پروان معاون مالی و اداری، محمدرضا رضوانیان‌زاده مدیر امور پروژه‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد سه ماهه اظهار داشت: شرکت پشم شیشه ایران در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ موفق به افزایش ۲۹ درصدی تولید نسبت به دوره مشابه در سال ۱۴۰۱ شده است و توانسته ۱۲۶ درصد بودجه سه ماه اول ۱۴۰۲ را محقق کند.

باقری بیان داشت: فروش محصولات شرکت در سه ماه ابتدایی سال جاری با رشد ۱۰۴ درصدی به ۲.۰۶۰.۲۸۵ میلیون ریال رسیده است.

وی اظهار داشت: سود خالص این شرکت نیز طی عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه ۱۴۰۲ با رشد ۲۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به مبلغ ۸۵۳.۱۶۳ میلیون ریال رسیده است. همچنین رشد سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۴۴ درصد بوده است.

شرکت پشم شیشه ایران (سهامی عام) اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده عایق‌های حرارتی و صوتی با نام تجاری ایزوران و اولین تولیدکننده عایق رطوبتی پیش ساخته با نام تجاری ایزوگام در ایران از سال ۱۳۴۳ وارد عرصه صنعت کشور شده و محل ابتدایی این شرکت در تهران قرار داشته است و کارخانه‌ای با ظرفیت یک تن در روز راه‌اندازی شد که طی سال‌های بعد با طرح‌های توسعه‌ای این ظرفیت به ۱۰ تن در روز رسید و در نهایت طی سال ۱۳۵۷ در قالب طرح توسعه به شیراز منتقل شد که با افزایش ظرفیت نیز همراه بود.

شایان ذکر است این شرکت، با نماد کپشیر در بورس و ظرفیت اسمی سالیانه ۹۰۰۰ تن انواع پشم شیشه، ۵ میلیون مترمربع ایزوگام و مجموع ۲۱۶ نفر پرسنل تلاشگر در مجموعه کارخانه پشم شیشه واقع در شیراز و کارخانه ایزوگام در اشتهارد مشغول به فعالیت می‌باشد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده