تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۱۱۳۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان ایلام مطرح کرد؛

رقابت ایلام با استان‌های توسعه یافته در زمینه افزایش تولید/ ۴۴ نفر شاغل ایثارگر داریم

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان ایلام اعلام کرد که این استان، با استان‌های توسعه یافته در زمینه افزایش تولید رقابت دارد و در این راستا کار‌های ارزشمندی انجام شده است.

به گزارش می‌متالز، «رضا محمدرحیمی» مدیرکل صمت ایلام، در نشست بررسی و اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران استان ایلام که با حضور «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ایلام به واسطه جنگ ۸ ساله دفاع مقدس از استان‌های توسعه یافته، چندین سال عقب مانده و عملا سرمایه‌گذاری در این استان از سال ۸۰ به بعد آغاز شد.

وی با بیان اینکه نخستین شهرک صنعتی شهر ایلام با ۷۲ مجوز در همان سال‌های اول صادر و به تدریج واحد‌های کوچک صنعتی راه‌اندازی شد، افزود: تاثیر جنگ تحمیلی در بین خانواده‌های استان مشهود است و کمتر خانواده‌ای وجود دارد که جزو جامعه ایثارگران و یا نسبت فامیلی با این عزیزان نداشته باشد.

مدیرکل صمت استان ایلام با اشاره به اینکه شاغلان ایثارگران در این اداره کل ۴۴ نفر هستند که با توجه به محدودیت‌ها و کاستی‌ها، خدمت به این افراد را برای خود افتخار می‌دانیم، اضافه کرد: هم‌اکنون ایلام با استان‌های توسعه یافته در زمینه افزایش تولید و… رقابت دارد و در این راستا کار‌های ارزشمندی انجام شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در دولت سیزدهم پیگیری‌ها جهت توسعه استان انجام و کار‌هایی در دست اقدام است که با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل جامعه به سمت شکوفا شدن پیش رفته است.

محمدرحیمی همچنین گفت: این اداره کل در راستای سیاست‌های وزارتخانه پیش رفته تا رفاه بیشتری برای مردم فراهم شود. زیرا بخش زیادی از اقتصاد مملکت در حوزه وزارت صمت و شهرک‌های صنعتی است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده