تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۲۶
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۳۱۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بدری تاکید کرد:

یخ اقتصاد با تحرکات بازار مسکن ذوب می شود/ آینده روشن بازار مسکن در صورت حذف دلالان

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در ماه های آتی شاهد رشد بازار مسکن خواهیم بود، گفت: تحرک در بازار مسکن با رشد قیمت همراه نخواهد بود.
یخ اقتصاد با تحرکات بازار مسکن ذوب می شود/ آینده روشن بازار مسکن در صورت حذف دلالان

صدیف بدری با پیش بینی رشد خرید و فروش مسکن در ماه های آتی،گفت: تحرک بخش مسکن در رشد اقتصادی تاثیر بسزایی داشته از این رو بازار مسکن در آینده وضعیت بهتری ازحال حاضر را تجربه خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی باتاکید براینکه بیشترین اثر تحرک اقتصادی در حوزه مسکن ملموس خواهد بود،افزود:با لحاظ رشد بازار مسکن این احتمال وجود دارد که رشد قیمت رخ دهد؛اما رشد آن با شیبی بسیار ملایم همراه خواهد بود.

 

ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا بهترین مکانیزم برای ثابت سازی نرخ ها در حوزه مسکن

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا بهترین مکانیزم برای ثابت سازی نرخ ها در حوزه مسکن است، تصریح کرد: هرگاه عواملی به برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در حوزه مسکن منجر شده ،افزایش قیمت یا تداوم رکود را شاهد بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید مدیریت بازار مسکن جدی گرفته شود، افزود:یخ اقتصاد با توجه به تحرکات بازار مسکن ذوب می شود؛از این رو بازار مسکن و تحولات آن در بسیاری از بازارهای موازی و غیرموازی تاثیر دارد.

بدری با اشاره به تسهیلات دهی بانک ها در حوزه مسکن، تصریح کرد: تسهیلات دهی بانک ها یکی از حوزه های است که می تواند قدرت خرید مردم برای بحث مسکن را افزایش دهد؛اما اگر این مهم با نظارت همراه نشود خود عاملی برای تخریب سیاست تسهیلات دهی خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: آینده بازار مسکن در صورت حذف دلالان می تواند رونق اقتصادی را تضمین کند.

عناوین برگزیده