تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۴
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۳۱۶۳۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کل بیمه مرکزی:

بیمه نوین در جایگاه روبه رشدی قرار دارد

‌می‌متالز - رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاح شعبه جدید بیمه نوین اظهار کرد: این شرکت با برنامه‌ریزی و جهت‌گیری‌های درست در مسیر خوبی قرار دارد و با بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان درکنار کارشناسان متخصص و با تجربه موفق شده است در جایگاه روبه رشدی در صنعت بیمه قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، مجید بهزادپور در مراسم افتتاح شعبه جدید بیمه نوین، با تاکید بر توسعه کمی و کیفی صنعت بیمه اظهار کرد که یکی از روشن‌ترین هدف‌گذاری‌ها و جهت‌گیری‌ها نسبت به صنعت بیمه را دولت سیزدهم دارد.

وی توسعه صنعت بیمه را یکی از اصلی‌ترین هدف‌گذاری تعیین‌شده دولت سیزدهم برشمرد و گفت: این توسعه شاخص‌های مختلفی چه در ابعاد کمی و چه در حوزه کیفی دارد و صنعت بیمه باید در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب برای تمامی مردم و ایجاد امکان دسترسی افراد به محصولات بیمه‌ای و ارائه محصولات جدید بیمه‌ای گام بردارد. رئیس کل بیمه مرکزی ضمن اشاره به سه رکن صنعت مالی یعنی بورس، بانک و بیمه افزود: صنعت بیمه باید صنعتی پیشرو و پیشران باشد و اقتصاد کشور را با خود به حرکت درآورد. بهزادپور با بیان اینکه بیمه در بسیاری از کشور‌های دنیا جایگاه مهمی دارد، گفت: باید جایگاه صنعت بیمه در کشور را ارتقا داد؛ چراکه استقلال و جایگاه صنعت بیمه در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

دو طرح جدید بیمه‌ای به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد

همچنین مدیرعامل شرکت بیمه نوین ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهار کرد که همسو با سیاست‌های کلی نظام و حفظ منافع سهامداران، در سال گذشته برنامه استراتژیک سه‌ساله این شرکت به تصویب رسیده است. حسین کریم‌خان زند، مدیرعامل شرکت بیمه نوین با تاکید براهمیت نوآوری در شرکت‌های بیمه‌ای، گفت: در راستای نوآوری در خدمات و طراحی محصولات نوین بیمه‌ای و با توجه به نیاز جامعه، این شرکت دو طرح جدید بیمه‌ای در حوزه بیمه‌های عمر و بیمه‌های اشخاص انفرادی را به زودی روانه بازار خواهد کرد. او خرده فروشی را یکی از استراتژی‌های مهم شرکت بیمه نوین برشمرد و افزود: در سال گذشته این شرکت موفق شد تا با همکاری شبکه فروش توانمند خود بیش از ۶۰درصد رشد در حوزه خرده‌فروشی را به ثبت برساند. مدیرعامل شرکت بیمه نوین، نیروی انسانی جوان را یکی از نقاط قوت بیمه نوین خواند و بیان کرد: آموزش و توانمند‌سازی مدیران، کارکنان و شبکه فروش یکی از استراتژی‌های مهم اجرایی در این شرکت است که استمرار و تداوم برآن همواره مورد تاکید بوده است.

بیمه نوین روند پایدار و با ثباتی را طی می‌کند

در بخش دیگری از این مراسم، علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، یکی از ویژگی‌های شرکت بیمه نوین را وجود بدنه مدیریتی جوان همراه با کارشناسان باتجربه عنوان کرد و افزود: این ترکیب مدیریتی توان تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی استراتژیک بیمه نوین را افزایش داده و علاوه بر آن بهترین شرایط را برای بالا بردن بهره‌وری در این سازمان ایجاد کرده است. علیرضا بلگوری همچنین گفت: بانک و بیمه اساس و زیربنای خدمت به آحاد جامعه هستند و نوآوری و ایجاد خدمات مطابق با نیاز‌های مشتریان در آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. او با بیان اینکه بانک اقتصاد نوین همواره به دنبال نوآوری و طراحی محصولات جدید در ارائه خدمات مالی به مشتریان است، افزود: بانک اقتصاد نوین جزء معدود بانک‌هایی است که بنگاهداری نمی‌کند و دربازار‌هایی مانند بیمه، صرافی، لیزینگ و تامین سرمایه حضور دارد.

در ادامه محمد کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران از توانمند‌سازی نیروی انسانی و جانشین‌پروری به‌عنوان ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت نام برد. سیدمحمد کریمی همچنین گفت: ترکیب پرتفوی شرکت بیمه نوین نشان می‌دهد که این شرکت به صورت کاملا حساب‌شده و با بینش مدیریت ریسک، در بازار صنعت بیمه حضور دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده