تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۳۱۶۷۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با حضور مهندس زحمتکش مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد:

آیین تودیع و معارفه مدیر سایت آلومینیوم جنوب در بندر پارسیان

می متالز - تودیع و معارفه مدیر سایت پارسیان انجام شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، آئین تودیع و معارفه مدیر سایت پارسیان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، با حضور مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل، مهندس رافتی معاون منابع انسانی، مهندس شکوهی مقدم مدیر مجتمع و معاون تولید و بهره برداری و فولادوند مدیر حراست در محل سالن کنفرانس این سایت در بندر کوشکنار منطقه ویژه اقتصادی پارسیان برگزار شد.

در این آئین مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، طی سخنانی با تاکید بر اهمیت بالای سایت پارسیان به عنوان محل تخلیه مواد اولیه آلومینیوم شرکت و نقش موثر آن در حمایت و پشتیبانی از سایت اصلی کارخانه در شهرستان لامرد، بر ایجاد تفاهم، تعامل و همدلی هر چه بیشتر در بین پرسنل و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در راستای دستیابی هر چه بهتر و بیشتر به اهداف و برنامه‌های شرکت تاکید کرد.

آیین تودیع و معارفه مدیر سایت آلومینیوم جنوب در بندر پارسیان

مهندس زحمتکش منابع انسانی را سرمایه‌های ارزشمند و گرانقدر آلومینیوم جنوب برشمرده و لزوم توجه ویژه به این سرمایه‌های انسانی را خواستار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مهندس حامد محمدی، مهندس محمدرضا نکویی را به سمت مدیر سایت دریایی پارسیان منصوب نمود.

اضافه می‌شود مهندس محمدرضا نکویی متولد سال ۱۳۶۹ شهر لامرد، دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق و الکترونیک و ابزار دقیق از دانشکده فنی شهید شمسی پور دانشگاه تهران می‌باشد.

مهندس فنی تعمیرات آلومینیوم جنوب، سرپرست ارشد پی تی ام، مسوول آزمایشگاه دانشکده شهید باهنر شیراز، مدرس رباتیک کانون خلاقیت امام سجاد (ع) و فعالیت در موسسات و شرکت‌های مهندسی برق و الکترونیک قشم ولتاژ، شرکت اتوماسیون صنعتی آریانا و دپارتمان آموزش متنا از جمله سوابق کاری و شغلی مهندس نکویی می‌باشد.

وی از جمله مهندسین جوانی است که پس از گذراندن دوره آموزشی سه ماهه در کشور چین، جذب آلومینیوم جنوب شده است.

منبع: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)

عناوین برگزیده