به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان فارس نو، در حاشیه هشتمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کننده در استان فارس مهندس شریفی مدیرعامل شرکت سیمان فارس نو ضمن تشکر از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و برگزارکنندگان این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره علاوه بر ایجاد فضایی همراه با رقابت سالم، تسریع حرکت در مسیر رضایت مشتریان را ایجاد می سازد.
مهندس شریفی ضمن اشاره به این موضوع که آنچه امروزه سازمانهای نسل جدید را متمایز می سازد، تغییر نگرش از تولیدگرا به مشتری گرا و توجه کامل به تعهدات اجتماعی است افزود: شرکت سیمان فارس نو باظهور چالش ها و رقابت های جدید در بازار، بهبود مستمر و تعالی سازمانی و درنهایت جلب رضایت مندی مصرف کنندگان را در تمامی فرایندها و سیستم های خود مدنظر قرارداده و می کوشد با تدوین و اجرای استراتژی های صحیح و استفاده از استانداردها، موفقیت های خود را همانند سالی که رو به پایان است استمرار بخشد.