تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۳۱۷۲۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

" نظام وصول مطالبات از ابر بدهکاران بانکی" توسعه می‌یابد

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک مسکن با بیان این‌که " نظام وصول مطالبات از ابر بدهکاران بانکی" توسعه می‌یابد از آمادگی برای ارائه خدمات مالی به نیرو‌های انتظامی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، در جلسه مشترک فرمانده ناجا و مدیر عامل بانک مسکن با موضوع تقویت همکاری‌های دو جانبه، ضرورت بهره مندی از ظرفیت متقابل جهت ایجاد زمینه‌های توسعه پایدار نظام مالی و اعتباری و حفظ اموال و سرمایه در کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این نشست با قدردانی و تاکید بر نقش ارزنده و خدمات ارزشمند وزارت راه و شهرسازی در اجرا نهضت ملی مسکن و حمایت از ساخت مسکن ارزان قیمت اظهار کرد: نقش آفرینی مهم فراجا در حفظ امنیت و آرامش در کشور، از ملزومات تحقق اهداف سازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه اقتصادی و مبارزه جدی با مفسدین اقتصادی بوده و انشالله با تعامل بیش از پیش بانک مسکن با فراجا، شاهد ارتقای تمهیدات جاری برای حفاظت از اموال مردم باشیم.

وی به مزیت‌های همکاری با فراجا اشاره و بر اهمیت تقویت روابط دوسویه و تبادل اطلاعات در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: همکاری میان بانک مسکن و فراجا بهره‌وری و افزایش امنیت در بخش مالی و بانکی را ارتقا خواهد داد و باید با تلاش‌های مستمر افزایش همکاری‌ها در آینده محقق شود.

مدیر عامل بانک مسکن همچنین از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات مالی به نیرو‌های انتظامی خبر داد و افزود: بانک مسکن با ارائه خدمات متنوع و مناسب به نیرو‌های انتظامی، از تلاش‌ها و زحمات مهم این نیرو‌ها در حفظ امنیت کشور قدردانی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده