تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۳۱۷۹۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جذب سرمایه‌گذار در راستای اهداف توسعه‌ای شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان

‌می‌متالز - هدف از سفر این گروه، بازدید از معدن آبنیل و مذاکره برای سرمایه‌گذاری در بخش زغال‌سنگ حرارتی است.

به گزارش می‌متالز، گروهی از سرمایه‌گذاران کشور هند در بازدید از معدن زغال حرارتی آبنیل، در جلسه‌ای با حضور حسین متصدی، سرپرست شرکت و مدیران معدن آبنیل آمادگی خود را برای توسعه زغال‌سنگ حرارتی آبنیل اعلام کردند.

سرپرست شرکت با ارائه گزارشی از برنامه‌های آتی این شرکت در ارتباط با توسعه معادن با اعلام اینکه ذخایر زغال‌سنگ آبنیل قابل قبول است و از نظر کیفی نیز این نوع زغال حرارتی بهترین نوع زغال در کشور است، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های استاندار و مسئولین استان، بهره‌برداری بیشتری از این معدن به عنوان ظرفیت خدادادی صورت گیرد.

متصدی گفت: هدف از سفر این گروه، بازدید از معدن آبنیل و مذاکره برای سرمایه‌گذاری در بخش زغال‌سنگ حرارتی است.

وی به ظرفیت‌ها و فرصت‌های متنوع سرمایه‌گذاری در بخش معادن و همچنین صنایع جانبی در حوزه زغال‌سنگ اشاره و از حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی استقبال و خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذار در راستای اهداف توسعه‌ای و سیاست‌های جذب سرمایه‌گذار در بخش معدن و صنایع جانبی صورت می‌گیرد و بازدید سرمایه‌گذاران هندی در این راستا انجام شده است.

در ادامه، جلسه‌ای با حضور محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان، سلطانی‌نژاد، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، حسین متصدی، سرپرست شرکت و سرمایه‌گذاران هندی در دفتر استاندار برگزار گردید.

استاندار کرمان بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری خارجی نیازمند معرفی ظرفیت‌های استان کرمان است.

فداکار افزود: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور ۱۱ درصد از مساحت کشور را دارد، به طوری که وسعت این استان بیشتر از برخی از کشور‌های آسیایی و اروپایی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات استان کرمان گفت: پروژه‌های بسیاری در این استان وجود دارد که برخی از آن‌ها در دست اجرا قرار دارد و می‌تواند فرصت خوبی برای همکاری کرمان با کشور‌های خارجی باشد.

وی معادن زغال‌سنگ کرمان را یکی دیگر از ظرفیت‌های استان کرمان برشمرد و عنوان کرد: در حال مدرن کردن استخراج زغال‌سنگ در استان کرمان هستیم و از افرادی که در این زمینه به ما کمک کنند، حمایت خواهیم کرد.

منبع: صندوق بازنشستگی فولاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده