تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۵۲۷
کد خبر: ۳۱۹۱۸۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
معاون مالی هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان:

مسیر تامین مالی برای یک شرکت بورسی بسیار حیاتی است/ پیش بینی پذیرش شرکت تابعه "کسرا" در بازار سرمایه تا پایان سال

‌می‌متالز - معاون مالی هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان گفت: مسیر تامین مالی برای یک شرکت بورسی بسیار حیاتی است. در حال حاضر پیگیر هستیم تا موضوع ورود به بازار سرمایه سریعتر انجام شود.

به گزارش می‌متالز، غلامحسین موسوی، معاونت مالی هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان، درخصوص این شرکت اظهار کرد: همانطور که می‌دانید شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان در تابلوی اول بازار سرمایه حضور دارد.

وی ادامه داد: سه شرکت زیرمجموعه "کسرا" شرکت پارس اکسید، دیباسرام و زرین پودر معدن است. ورود شرکت آلومینیوم پارس اکسید به فرابورس از خواسته‌های سهامداران "کسرا" است. صورت مالی این شرکت به موقع به بازار سرمایه ارسال و پیگیری‌های لازم انجام شد. هدف از این موضوع صرفا تامین مالی برای تسریع در پروژه "تبولارآلومینا" بود. از انجام مقدمات این کار، حدود ۹ ماه گذشته و نیتجه‌ای حاصل نشده است.

معاون مالی هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان خاطرنشان کرد: مسیر تامین مالی برای یک شرکت بورسی بسیار حیاتی است. در حال حاضر پیگیر هستیم تا موضوع ورود به بازار سرمایه سریعتر انجام شود.

موسوی توضیح داد: در ابتدای سال جاری پروژه پارس اکسید حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. با حمایت و اقدامات مدیرعامل شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان، این پروژه به پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی رسیده است.

وی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی بهتر بود پذیرش شرکت آلومینیوم پارس اکسید در فرابورس انجام می‌شد تا از منابع آن استفاده می‌کردیم. امیدوار هستیم این امر در سال ۱۴۰۲ از طریق فرابورس محقق و منافع حاصل از این کار نصیب سهامداران خرد نیز شود.

موسوی در پایان از حضور فرمانده کل سپاه استان قم و سردار موحد وهیات همراه در شرکت آلومینیوم پارس اکسید تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده