تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۲۵
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۲۲۶۳۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حضور شرکت مس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کانمین

‌می‌متالز - هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کانمین ۲۰۲۳) با حضور شرکت ملی مس ایران شنبه ۱۳ آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، در این نمایشگاه که پس از ۲ سال وقفه برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف معدنی، از جمله استخراج، فرآوری، اکتشاف، تجهیزات، ماشین‌آلات و خدمات ارائه می‌کنند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه در این دوره، ۷۴ شرکت خارجی از کشور‌های نظیر روسیه، چین، هند، آلمان، بلاروس و کانادا، امارات و افغانستان شرکت می‌کنند.

شرکت ملی صنایع مس ایران که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های معدنی ایران در این نمایشگاه حضور دارد محصولات و دستاورد‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

افزون بر این در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با موضوع مسوولیت‌های اجتماعی، تامین مالی، چالش‌های توسعه پایدار، هوشمندسازی، تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم برگزار می‌شود.

علاقه‌‎مندان به موضوعات معدن، ماشین آلات و تجهیزات معدنی می‌توانند از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده