تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۰۰
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۳۲۳۶۲۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ثبات و رشد تولید، نیازمند تامین پایدار بوکسیت است

‌می‌متالز - گردهمایی مدیران و کارشناسان اکتشاف ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه در محل شرکت آلومینای ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیر مجتمع آلومینای ایران در گردهمایی مدیران و کارشناسان اکتشاف ایمیدرو و شرکت‌های زیرمجموعه که در محل شرکت آلومینای ایران برگزار شد، این نشست را جهت تبادل نظر در راستای شناسایی پهنه‌های بوکسیت‌خیز و افزایش ذخایر امیدبخش کشور بسیار موثر خواند و اظهار امیدواری کرد: با حضور و هم‌افزایی تیم تخصصی و فنی اکتشاف کشور، بتوانیم در راستای بهبود شرایط تامین بوکسیت در شمال شرق کشور نقش مثبتی ایفا نماییم.

وی افزود: هم اینک در شرکت آلومینای ایران با وجود بیش از دو دهه فعالیت و با وجود تمام مشکلات و تنگناها، با همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان شرکت، تولید محصولات ادامه دارد.

مدیر مجتمع آلومینای ایران با بیان اینکه در تامین تجهیزات و مواد اولیه با سختی‌هایی مواجه هستیم، گفت: اگر تولیدات آلومینای جاجرم نبود در شرایط تحریم، در حوزه صنایع آلومینیوم و بسیاری از صنایع وابسته با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدیم.  

وی با تاکید بر اینکه این صنعت همواره نیازمند تامین بوکسیت است، افزود: با وجود اینکه همیشه تامین بوکسیت را در اولویت قرار داده‌ایم، ولی عدم تامین پایدار بوکسیت، همواره یکی از دغدغه‌های ما بوده و هست.

حیدر تصریح کرد: با توجه به اینکه عدم تامین پایدار بوکسیت، شرایط کمی و کیفی تولید را تحت تاثیر قرار می‌دهد نیازمند توجه ویژه برای ثبات و رشد تولید هستیم.

مدیر مجتمع آلومینای ایران در پایان ابراز امیدواری کرد: این نشست فنی و تخصصی بتواند در راستای بهبود شرایط تأمین بوکسیت، مفید و موثر واقع شود.

ثبات و رشد تولید، نیازمند تامین پایدار بوکسیت است

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده