تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۲۴۵۶۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
حسینی در تذکری:

خودروسازان به تعهدات خود در قبال مشتری عمل نمی‌کنند/ نهاد‌های نظارتی ورود کنند

‌می‌متالز - نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مردم پول‌های زیادی برای خرید خودرو به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کرده اند، اما آن‌ها به تعهدات خود در قبال مشتری عمل نمی‌کنند، ضروری است نهاد‌های نظارتی و وزارت صمت به این موضوع ورود کنند.

به گزارش می‌متالز، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۲۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، در تذکری گفت: برخی از شرکت‌های خودروسازی مانند آریا اورست ماشین کرمان، مدیران خودرو و نگین خودرو از مردم برای ثبت نام خودرو پول‌های زیادی دریافت کرده، اما به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم با بیان اینکه هزاران نفر پول‌های خود را به امید دریافت خودرو به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کرده اند، عنوان کرد: متاسفانه شرکت‌های خودروسازی جوابگوی مردم و ثبت نام کننندگان خودرو نبوده و نه خودروی آن‌ها را به موقع تحویل می‌دهند و نه پول آن‌ها را. همچنین دائماً تقاضای پول و هزینه اضافه می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر قالیباف رئیس مجلس اضافه کرد: در این خصوص وزارت صمت و نهاد‌های نظارتی باید ورود کنند، چرا که اموال بسیاری از مردم توسط این شرکت‌ها به تاراج رفته است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده