تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۳۲۶۸۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از اواسط دی‌ماه در بورس کالای ایران؛

نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزار‌های مالی منتشر می‌شود

‌می‌متالز - رئیس اداره توسعه سامانه‌های ابزار‌های نوین مالی بورس کالای ایران از انتشار نسخه ۵.۶ درگاه برخط بازار مشتقه و ابزار‌های مالی بورس کالا از اواسط دی ماه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهشید کرد با بیان اینکه درگاه برخط بازار مشتقه و ابزار‌های نوین جهت دسترسی سریع و آسان سرمایه گذاران به سیستم‌های معاملاتی بازار‌های مشتقه و ابزار‌های نوین مالی در کنار امنیت بالا ایجاد شده است، اظهار داشت: این درگاه به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی فرآیند‌های بازار مشتقه و ابزار‌های نوین مالی بورس کالا را پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه یک سامانه جامع معاملاتی بر روی این سرویس‌ها قابل پیاده‌سازی است، ادامه داد: از این رو شرکت‌های OMS به عنوان ارائه دهنده خدمات برخط به کارگزاران باید نسبت به توسعه و به روزرسانی آن در اسرع وقت اقدام کنند و کارگزاران نیز پیگیر این مهم باشند.

رئیس اداره توسعه سامانه‌های ابزار‌های نوین مالی بورس کالای ایران در خاتمه به قابلیت‌های نسخه جدید درگاه برخط بازار مشتقه و ابزار‌های مالی اشاره کرد و گفت: توسعه بازار گواهی سپرده کالایی، امکان توثیق گواهی سپرده به منظور استفاده از آن به صورت تضامین در اخذ موقعیت در بازار مشتقه و امکان انجام معاملات کاوردکال در بازار اختیار معامله که یکی از استراتژی‌های معاملات آپشن است، از جمله مزایای این نسخه جدید به شمار می‌آید.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده