تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۳۲۷۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اختصاص یک روز حقوق کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل به سیل زدگان

می متالز - یک روز حقوق کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برای کمک به سیل زدگان اختصاص یافت.
اختصاص یک روز حقوق کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل به سیل زدگان

به گزارش می متالز، جلسه هماهنگی کمک رسانی به سیل زدگان حوادث اخیر با حضور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و رییس اتاق اصناف مرکز استان و اعضای هییت رییسه و روسای اتحادیه های صنفی خدماتی، تولیدی و توزیعی استان اردبیل در محل سالن جلسات اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.
در این جلسه رامین صادقی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای کلیه ملت بزرگ ایران گفت: در ارسال و جمع آوری کمک برای سیل زدگان هیچ اجباری وجود ندارد و هر یک از اتحادیه و صنوف بر حسب وظایف انسانی و به اندازه وسع خود می توانند کمک کند.
وی گفت: اصناف استان اردبیل در 40 سال پس از انقلاب اسلامی همیشه در خدمات و کمک رسانی پیش قدم بوده اند. نقش اصناف این استان در دفاع مقدس و شهدایی که به انقلاب تقدیم شده انکار نشدنی است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تا کنون فعالیت های گسترده ای توسط بسیج اصناف کشور در استان های مختلف صورت گرفته است و کمک های نقدی و غیر نقدی از مناطق مختلف کشور از جمله استان اردبیل به مناطق سیل زده ارسال شده است.
صادقی در خصوص اقلام ارسالی از استان اردبیل به استان های گلستان و لرستان عنوان کرد: تا کنون 2 کامیون آب معدنی از شهرستان ها و شهرک تخصصی آب برای استفاده هموطنان مناطق آسیب دیده از سیل ارسال شده است. براساس اعلام مسوولین مربوطه اقلام مورد نیاز انواع پتو، لباس نو، چادر، اقلام خوراکی از قبیل نان، خرما و آب معدنی و همچنین لوازم و مواد بهداشتی، بیل، کلنگ و ... اعلام شده است.
روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اعلام کرد: به دنبال وقوع سیل و تأکید مقام معظم رهبری بر کمک‌های مردم و ورود دستگاه‌ها به امداد سیل زدگان، کارمندان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اهدای یک روز حقوق خود در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

عناوین برگزیده