تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۳۲۸۷۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در هفته اول دی‌ماه؛

پرداخت سود یک میلیون و ۴۵۳ هزار سهامدار از طریق سجام

‌می‌متالز - مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته اول دی‌ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۴ ناشر سود سنواتی و ۷ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش می‌متالز، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته اول دی ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۴ ناشر سود سنواتی و ۷ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، ۴ شرکت «پالایش نفت اصفهان، مجتمع‌های توریستی ورفاهی آبادگران ایران کیش، سایپا، ایران خودرو دیزل»، سود سنواتی یک میلیون و ۶ هزار و ۹۵۶ سهامدار را که شامل ۱۵۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

همچنین تا پایان هفته اول دی ماه امسال، ۷ ناشر «داروسازی دانا، داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرما آفرین، دارویی ره‌آورد تامین، گروه مپنا، صنایع فروآلیاژ ایران و توسعه صنایع بهشهر (هلدینگ)»، سود جاری ۴۴۶ هزار و ۳۲۱ سهامدار که شامل ۴۳۱ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده