تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۳۳۱۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۱۵ هزار واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

می متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون با ۱۵ هزار و ۳۱۹ واحد افزایش، معادل ۸.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
رشد ۱۵ هزار واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

به گزارش می متالز، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۰ روز معاملاتی تعداد ۲۴ میلیارد و ۴۵۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۷۴هزار و ۳۶۹میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۸۱دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۴میلیارد و ۳۶۰میلیون سهم به ارزش ۳۸هزار و ۹۸۳میلیارد ریال در یک میلیون و ۸۶هزار و ۹۸۸نوبت در بازار اول؛ ۹میلیارد و ۵۹۷میلیون سهم به ارزش ۲۹هزار و ۶۶میلیارد ریال در یک میلیون و ۹۹هزار و ۷۳۵نوبت در بازار دوم؛ ۶۰۰هزار سهم به ارزش ۵۹۲میلیارد ریال در ۹۷۴نوبت در بازار بدهی، ۲۷ هزار قرارداد به ارزش ۳۳ میلیارد ریال در یک هزار و ۲۰۲ نوبت در بازار مشتقه و ۴۹۹میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال در ۱۹هزار و ۸۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۱۵هزار و ۳۱۹واحد افزایش معادل ۸.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۹۳هزار و ۹۷۸واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۰ هزار و ۷۰۱واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۳۳هزار و ۲۳۸ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده