تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۳۲۷۱۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
در سومین همایش بین‌المللی و هفتمین همایش ملی مواد، متالورژی و معدن؛

شرکت فولاد خوزستان، شرکت برتر استان شد

‌می‌متالز - حمیدرضا فلاح، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از فولاد و معادن استان خوزستان به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان نام برد و افزود: ایران جزو کشور‌های مهم تولید فولاد در جهان است و امیدواریم بتوانیم با همکاری علمی با جامعه دانشگاهی ظرفیت‌های این حوزه را افزایش دهیم.

به گزارش می‌متالز، سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مواد، متالورژی و معدن، چهارشنبه ۱۸ بهمن به میزبانی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در تالار همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.

کامران طاهر مدیر تحقیقات، تکنولوژی و فن‌آوری شرکت فولاد خوزستان گفت: در سومین همایش بین‌المللی متالورژی و معدن شرکت فولاد خوزستان به دلیل فعالیت‌های پژوهشی موثر و سیستماتیک به عنوان شرکت برتر تحقیق و توسعه استان شناخته شده و لوح تقدیر دریافت نمود.

وی افزود: در همایش یاد شده ۲۰۰ مقاله ارائه شد که از این تعداد، ۱۵۰ مقاله پذیرفته و ۱۲ مقاله حضوری و باقی مقالات به صورت پوستر ارائه شد.

طاهر در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری همایش یاد شده، گردهمایی متخصصان و پژوهشگران این حوزه در استان خوزستان و تبادل تجربیات و اندوخته‌های علمی، بین‌المللی و ملی بود.

شرکت فولاد خوزستان، شرکت برتر استان شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد