تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۴۵
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۳۳۳۰۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
‌می‌متالز - نخستین جشنواره ملی امتداد که با هدف شناسایی و تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و اجتماعی برگزار شد، با درخشش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران به پایان رسید.

به گزارش می‌متالز، در مراسم پایانی این جشنواره که روز شنبه ۲۸ بهمن ماه با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، روابط عمومی بانک رفاه موفق به کسب مقام اول در بخش‌های "انتشارات و تبلیغات" و "پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی" و مقام دوم در بخش‌های "سایت و زیرپورتال"، "چند رسانه‌ای" و "شبکه‌های اجتماعی" شد.

بر اساس این گزارش، به پاس تلاش‌های ارزنده و خدمات شایسته در حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های روابط عمومی به‌ ویژه در عرصه‌های اطلاع‌رسانی، پاسخگویی به مردم، جهاد تبیین، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم، اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز به عنوان "مدیر حامی روابط عمومی" معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

شایان ذکر است، نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد با شعار «امتداد خدمت، انعکاس حقیقت» در سه بخش روابط‌عمومی تمامی دستگاه‌های تابعه، روابط‌عمومی ادارات‌کل اجرایی استانی و روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی روابط‌عمومی‌های فعال، خلاق، موفق و مؤثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد انگیزه و بسترسازی رقابت سالم و سازنده، هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل تجارب کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی‌ها و افزایش میزان اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها و کمک به تولید، تأمین و ارائه محتوای با کیفیت برگزار شد.

گفتنی است، در نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برترین‌های حوزه عکس، چند‌رسانه‌ای (تیزر، کلیپ و موشن‌گرافیک)، اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی (پوستر، بنر، بیلبورد، اینفوگرافیک، بروشور، کتاب، نشریه، بولتن داخلی و ویژه‌نامه)، تولید محتوای رسانه‌ای (خبر، یادداشت، گفتگو، گزارش)، وب‌سایت/ زیرپورتال، شبکه‌های اجتماعی، پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی، پاسخگویی رسانه‌ای، پیوست رسانه‌ای، مستندسازی رویداد و مدیر حامی روابط عمومی معرفی و تقدیر شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد