تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۳۳۳۷۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از واحد حراست شرکت مطرح شد:

صیانت از کارکنان و شرکت یکی از کارکرد‌های اصلی حراست است/ فعالیت واحد حراست زمینه ارتقای عملکرد کلی شرکت را فراهم می‌آورد

‌می‌متالز - همزمان با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور در کنار کارکنان واحد حراست اظهار داشت: عملکرد واحد حراست در ارتقای عملکردی شرکت فولاد اکسین بسیار تاثیر گذار است و زحمات و تدابیر و تلاش‌های همکاران قابل تقدیر و بسیار ارزنده بوده است.

به گزارش می‌متالز، محمدی گفت: اولویت و رعایت اصل در نظر داشتن حق و عدالت در بررسی‌ها و فرآیند‌های حراستی بسیار مهم است و چنانچه این اصل به خوبی رعایت گردد سلامت شرکت در سطح بالاتری تضمین می‌گردد.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان یادآور گردید: صیانت از کارکنان و بیت‌المال یکی از کارکرد‌های اصلی حراست است. تلاش مجدانه عزیزان تاثیر به سزایی در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های شرکت در ابعاد معنوی و مادی دارد. با توجه به اهمیت موضوع، ضرورت دارد اهتمام حداکثری در راستای همدلی و هم‌افزایی کارکنان حراست در سراسر شرکت بیشتر از همیشه صورت گیرد.

وی در پایان افزود: فعالیت واحد حراست زمینه ارتقای عملکرد کلی شرکت را فراهم می‌آورد و هوشیاری همکاران این واحد مهم و راهبردی می‌تواند از بروز برخی آسیب‌ها جلوگیری نموده و بستر سالم‌تری برای فعالیت‌های توسعه محور شرکت فولاد اکسین فراهم آورد.

در ادامه عزت احمدی مدیر حراست شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل در راستای افزایش سودآوری و درآمد، ارتقاء عملکرد شرکت را بسیار مطلوب خواند و گفت: عملکرد توسعه محور شرکت فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ نشان دهنده برنامه‌ریزی، انسجام، وحدت و هم‌افزایی می‌باشد.

احمدی اظهار کرد: برای حفاطت و حراست از شرکت باید تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف شرکت با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته و پشتوانه محکم برای سلامت جامعه اداری و انجام اقدامات پیشگیرانه باشند.

صیانت از کارکنان و شرکت یکی از کارکرد‌های اصلی حراست است/ فعالیت واحد حراست زمینه ارتقای عملکرد کلی شرکت را فراهم می‌آورد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد