تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۴۷
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۳۹۳۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

همت والای کارگران زمینه‌ساز رشد تولید و تحقق شعار سال است

‌می‌متالز - مدیر مجتمع شرکت آلومینای ایران گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، همت والای کارگران، زمینه‌ساز رشد تولید و تحقق شعار سال خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا حیدر در آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت آلومینای ایران که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات کارگران جهادگر و سخت کوش شرکت، افتخارات و پیشرفت‌های روزافزون شرکت آلومینای ایران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صنایع استان را مرهون هم‌افزایی و تلاش بی‌شائبه کارکنان این شرکت عنوان کرد.

وی افزود: بی‌شک با تکیه بر همت بلند و اراده استوار شما همکاران، امسال شاهد رشد و شکوفایی فزاینده این صنعت خواهیم بود.

مدیر مجتمع شرکت آلومینای ایران با بیان اینکه کارکنان شرکت آلومینای جاجرم شعار ما می‌توانیم را به‌خوبی شناخته و نهادینه کرده‌اند گفت: افتخار می‌کنیم که کارگران شرکت آلومینای ایران، به عنوان ارکان اصلی تولید، بازوان توانمند اقتصاد کشور و استان هستند.

مهندس حیدر ضمن عرض خداقوت به تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان و کارگران این مجموعه صنعتی، اظهار داشت: متخصصین ما، مجموعه را به نحوی مدیریت کرده‌اند که ضمن تولید محصولات استراتژیک در گرید جهانی، بسیاری از تجهیزات و قطعات موردنیازمان، بومی‌سازی شود. 

در پایان این مراسم، ۱۱۵ نفر از کارگران نمونه عرصه کار و تولید، مورد تقدیر قرار گرفتند.

همت والای کارگران زمینه‌ساز رشد تولید و تحقق شعار سال است

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده