تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۵۹
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۳۹۹۴۴

بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو

‌می‌متالز - مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن ایران گفت: پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو از سال گذشته در کارخانجات کرج شروع شده است.

به گزارش می‌متالز، «هادی یارجی» مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن درباره وضعیت کابین لکوموتیوها، گفت: از سال گذشته پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو را در کارخانجات کرج شروع کردیم که بدنه و داخل لکوموتیو بازسازی، تا به لحاظ فنی و هم ظاهری لکوموتیو خوبی داشته باشیم و تاکنون ۱۰ لکوموتیو را تحویل گرفتیم.

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: داخل کابین لکوموتیو‌های مسافری زیمنس به لحاظ به‌روز بودن و فناوری بالاتر شرایط بهتری دارد، اما سن لکوموتیو‌های باری و مانوری بالاست و به‌خاطر محدودیت‌های منابع مالی و محدودیت‌های مختلف، همیشه اولویت با تعمیرات داخل موتور لکوموتیو بوده است و زمانی که پولی تزریق می‌شده صرف این موضوعات می‌شده و معمولاً به ظواهر و کابین لکوموتیو توجهی نشده بود.

وی عنوان کرد: با تزریق منابع مالی بیشتر، سرعت کار بیشتر شود؛ همچنین در محل قرارداد‌های تعمیر و نگهداری، موضوع نوسازی داخل لکوموتیو و بازسازی بدنه وجود دارد که با توجه به منابع، اولویت‌بندی می‌شود.

یارجی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مدیرعامل راه‌آهن، پروژه ارتقای صندلی‌ها را با در نظر داشتن فضای کابین شروع کردیم، هرچند که این پروژه مشکلات داخل کابین و سن ناوگان زمان بر است، اما به دنبال این موضوع هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده