تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۴۱
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۳۴۰۴۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
بازار تولید و تامین ورق‌های API و آلیاژی با استاندار جهانی در تسخیر فولاد اکسین؛

پایان شیرین نمایشگاه نفت با انعقاد سه قرارداد بزرگ برای فولاد اکسین خوزستان

‌می‌متالز - ظهر روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در روز پایانی برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، شرکت فولاد اکسین خوزستان سه قرارداد بزرگ تولید و تامین ورق‌های API و آلیاژی را به امضاء رساند.

به گزارش می‌متالز، در اولین قراداد که میان فولاد اکسین خوزستان و شرکت جندی‌شاپور به امضا رسید، مقرر شد ۷۸ هزار تُن ورق‌های مورد نیاز پروژه خط لوله ۴۲ اینچ غرب کارون گستره دو از سوی فولاد اکسین تولید و تامین شود.

تولید و تامین ۷۵ هزار تُن ورق‌های خاص با استاندارد جهانی API با شرکت ایران ارتباط به منظور استفاده در پروژه خط لوله ۴۲ اینچ غرب کارون گستره یک، دومین قراردادی بود که به امضای مدیران عامل شرکت شرکت ایران ارتباط و فولاد اکسین رسید.

همچنین سومین تفاهم‌نامه که به منظور تامین ورق‌های آلیاژی پروژه‌های مختلف کشور بود، میان شرکت تجارت بین‌الملل مان‌اسپادانا و فولاد اکسین خوزستان به تناژ حدود ۲۰۰ هزار تُن امضا شد.

امضای این سه قرارداد بزرگ که بالغ ۳۵۰ هزار تن از محصولات مختلف فولادی را شامل می‌شود، نشان از حضور پر قدرت و نقش تاثیرگذار فولاد اکسین در بازار به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌های عریض با استاندارد API است.

گفتنی است، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که شرکت فولاد اکسین خوزستان با عناوینی مانند «صادرکننده نمونه کشور» و «تن‌ها تولید کننده محصولات خاص فولادی با استاندارد جهانی API در خاورمیانه»، حضور فعال و چشمگیری در این نمایشگاه داشته است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!