تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۴۲۲۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کسب سود ۶۴ میلیارد تومانی تامین سرمایه بانک ملت از سرمایه‌گذاری‌ها؛

۷۸ درصد از درآمدزایی "تملت" متعلق به بازارگردانی بود

‌می‌متالز - شرکت تامین سرمایه بانک ملت میزان درآمدی که در این دوره از خود برجای گذاشت مربوط به بازارگردانی، سبدگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مشاوره و عرضه و پذیرش بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت تامین سرمایه بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از ارائه خدمات محقق‌شده کسب کرد برابر با مبلغ ۷۴ میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان بود، میزان درآمد تجمیعی که "تملت" از ابتدای سال مالی (منتهی به دی ماه ۱۴۰۳) تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال جاری شناسایی کرد بالغ‌بر ۲۸۵ میلیارد تومان بود.

۷۸ درصد از درآمدزایی
شرکت تامین سرمایه بانک ملت میزان درآمدی که در این دوره از خود برجای گذاشت مربوط به بازارگردانی، سبدگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مشاوره و عرضه و پذیرش بود. میزان درآمدی که "تملت" در چهارمین ماه از سال جاری کسب کرد نسبت به میانگین درآمدی خدمات محقق‌شده در ۳ ماه گذشته، ۵ درصد بالاتر بود. بیشترین سهم درآمدزایی تملت در این دوره متعلق به بازارگردانی با ۵۸ میلیارد تومان است که در این دوره ۷۸ درصد از درآمدزایی این دوره را به خود اختصاص داده است.

۷۸ درصدی از درآمدزایی
سود سرمایه‌گذاری تامین سرمایه بانک ملت در اردیبهشت‌ماه سال جاری مبلغی برابر با ۶۴ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به اطلاع سهامداران رسید، میزان سود اعلام‌شده توسط این شرکت از سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، سپرده بانکی به دست آمد.

۷۸ درصدی از درآمدزایی
شرکت تامین سرمایه بانک ملت در اردیبهشت‌ماه سال جاری، بیشترین درآمدزایی را از «بازارگردانی» با مبلغی بالغ‌بر ۴۵ میلیارد تومان در اختیار داشت و جایگاه بعدی را نیز بخش «سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها» با مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان به خود اختصاص داد و این بخش از ابتدای سال مالی که تاکنون ۴ ماه از آن می‌گذرد به درآمد تجمیعی ۲۹۱ میلیارد تومان رسیده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده