تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۵۰
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۴۲۷۵۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

پرونده ۱۳ هزار مسکن مهر در پرند به وزارت راه و شهرسازی ارسال شد

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت پرند گفت: ۱۳هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند به شناسایی و به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شد که در نهایت ۸ هزار واحد قطعی خالی است.

به گزارش می‌متالز، آرش صیادی، مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه شناسایی خانه‌های خالی به ویژه واحد‌های مسکن مهر در شهر جدید پرند در دستور کار قرار گرفته است گفت: شناسایی واحد‌های مسکن مهر و خانه‌های خالی در شهر‌های جدید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در شهر‌های جدید به شمار می‌رود و این موضوع در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی افزود: در مرحله اول تعداد واحد‌های مسکونی که در پرند مورد شناسایی قرار گرفته است ۱۳ هزار خانه خالی بود که آمار آن به وزارت راه و شهرسازی ارائه شد.

وی با بیان اینکه این ۱۳ هزار واحد به وزارت راه و شهرسازی اعلام و آمار‌ها در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته شد افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که برخی از این واحد‌های مسکونی، شرایط مالیات بر خانه‌های خالی از سکنه را ندارند.

صیادی بیان کرد: پس از بررسی‌های نهایی و شناسایی دقیق این خانه برخی از ساکنان یا واحد‌ها یا اجاره داده شد یا در اختیار خود مالکان قرار گرفته شد.

وی افزود: پس از تاییده‌های نهایی تعداد این خانه‌های خالی کاهش یافت و در نهایت این عدد به ۸ هزار واحد مسکونی رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: طبق بررسی‌های نهایی بیشتر واحد‌های خالی از سکنه در پرند واحد‌های مسکن مهر هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده