تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۳۲۷۵
سرویس خبر : انرژی
"پارس" ثبت کرد؛

پتروشیمی پارس مرکز رشد!

می متالز - شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود به درآمد ۶ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی پارس با سرمایه ثبت شده ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۱۱۷ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که در سال جاری اتفاقات خوبی را پیش رو دارد.

پتروشیمی پارس مرکز رشد!
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۶ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۰ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

پتروشیمی پارس مرکز رشد!
" پارس" در اردیبهشت‌ماه ۳۶۹ هزار و ۴۸۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۳۱۳ هزار و ۹۹۰ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۶ درصد افزایش پیدا کرد.

پتروشیمی پارس مرکز رشد!
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «استایرن منومر» با ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود درآمدی که "پارس" از فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه به دست آورد برابر با ۳۴ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «استایرن منومر» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «پروپان صادراتی» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» با مبلغی بالغ‌بر ۴۶ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

پتروشیمی پارس مرکز رشد!
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد