تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۶
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۴۳۳۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

اتمام موفقیت‌آمیز پروژه افزایش ظرفیت واحد احیا مستقیم شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان

‌می‌متالز - با دستیابی به ظرفیت ۱۵۰ تن در ساعت تولید آهن اسفنجی افزایش ظرفیت واحد احیاء مستقیم شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به طور کامل عملیاتی گردید و در حال تولید می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، دکتر احمد صادقیان، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان اعلام کرد که این شرکت توانسته در اسفندماه سال ۱۴۰۲ پروژه افزایش ظرفیت واحد تولید آهن اسفنجی را با موفقیت به اتمام برساند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ظرفیت حداکثری به چرخه تولید بازگردد.

وی تاکید کرد: این واحد صنعتی در بازه زمانی کوتاهی پس از راه‌اندازی مجدد ضمن ثبت رکورد‌های پیاپی تولید، موفق شد رکورد تولید روزانه جدیدی را به ثبت برساند و کماکان بر مدار پیشرفت و توسعه به حرکت خود با تمام قدرت ادامه دهد.

در ادامه صادقیان یادآور شد که رکورد قبلی تولید روزانه این شرکت در آذرماه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳۱۰۶ تن آهن اسفنجی بوده که اکنون این رکورد به میزان ۳۵۸۹ تن در خرداد ۱۴۰۳ ارتقا پیدا کرده است.

گفتنی است که با همت و تلاش کارکنان توانمند فولاد غدیر ایرانیان و تکیه بر دانش بومی همراه با برنامه‌ریزی و عزم راسخ مدیران متعهد و متخصص این شرکت، پایداری در تولید با کیفیت و با ظرفیت جدید موجب افزایش کیفی و کمی میران تولید در این کارخانه (از ۸۰۰ هزار تن در سال به ۱/۲ میلیون تن در سال) گردیده است، که این موضوع کمک شایانی به تامین بار فلزی و مواد اولیه شرکت‌های فولادی کشور در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» به فرموده مقام معظم رهبری می‌نماید.

منبع: چیلان

عناوین برگزیده