تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۴۴۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ثبت درآمد عملیاتی ۶ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومانی بانک صادرات؛

کسب تراز مثبت ۱۱ درصدی از سوی "وبصادر" /عملکرد صعودی بانک صادرات نسبت به سال گذشته

‌می‌متالز - بانک صادرات ایران در سومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی خود موفق به کسب درآمد تجمیعی ۱۷ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومانی از محل تسهیلات اعطایی شد.

به گزارش می‌متالز، بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه خود در خردادماه ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره را برابر با ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان اعلام کرده و تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۴۶ هزار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

میزان سرمایه ثبت‌شده "وبصادر" در پایان این دوره ماهانه برابر با ۲۱ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان گزارش شد. این بانک توانست میزان پرداختی خود را جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۵ هزار و ۴۱۳ میلیارد تومان برساند.

کسب تراز مثبت ۱۱ درصدی از سوی وبصادر+بورس نیوز
بانک صادرات ایران در سومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی خود موفق به کسب درآمد تجمیعی ۱۷ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومانی از محل تسهلات اعطایی شد و همچنین درآمد عملیاتی محقق‌شده بانک به مبلغ ۶ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان رسید.

درآمد‌های "وبصادر" از تسهیلات اعطایی 

تسهیلات اعطایی بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود توانست در روند صعودی ۳۶ درصدی قرار بگیرد و البته در ۳ ماه گذشته نیز بیشترین درآمد را در اردیبهشت ماه شناسایی کند. ضمن اینکه عمده‌ترین درآمد در خردادماه به بخش «مرابحه» و «خرید دین» با مبالغ ثبت‌شده ۲ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان و یک هزار و ۳۰۷ میلیارد تومان تعلق گرفت. 

کسب تراز مثبت ۱۱ درصدی از سوی وبصادر+بورس نیوز
درآمدی که بانک صادرات از بخش «مرابحه» به همراه داشته ۳۶ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده بوده و «خرید دین» نیز ۲۱ درصد از کل درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است. همچنین با توجه به‌صورت مالی منتشرشده در کدال، می‌توان گفت این بانک توانسته در خردادماه ۱۴۰۳ تراز مثبت ۱۱ درصدی را به ثبت برساند.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک صادرات تا خردادماه ۱۴۰۳

میزان پرداختی بانک صادرات در جهت سود سپرده‌های پرداختی مبلغی برابر با ۵ هزار و ۴۱۳ میلیارد تومان بود که درواقع نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته است. 

لازم به ذکر است که بیشترین پرداختی "وبصادر" طی این دوره مربوط به «سپرده‌های بلندمدت ۳ ساله» با ۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده