تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۵۱۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

استخراج بیت‌کوین سخت شد

می متالز - سختی استخراج بیت‌کوین در پنجم جولای بیش از پنج درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح سه ماهه ۷۹.۵۰ تراهش (۷۹.۵ T) رسید

به گزارش می‌متالز، سختی استخراج بیت‌کوین در پنجم جولای بیش از پنج درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح سه ماهه ۷۹.۵۰ تراهش (۷۹.۵ T) رسید که بزرگترین کاهش از ماه مارس است، زمانی که سختی برای مدت کوتاهی به زیر ۸۰ تراهش کاهش یافت.

دشواری استخراج بیت‌کوین بین ماه مارس و ماه مه افزایش یافت، زمانی که به بالاترین حد خود یعنی ۸۸.۱۰ تراهش رسید.

هش ریت‌ها هر ۲۰۱۶ بلاک به روز می‌شوند که تقریبا ۲ هفته طول می‌کشد و در طول عمر بیت‌کوین، هش ریت‌ها معمولا ماه به ماه با استثنائات معدود افزایش یافته‌اند.

کریپتو گزارش کرد، برای مثال، در سال ۲۰۱۴، میزان هش ۱.۱ گیگا هش بود. این میزان به اندازه‌ای کم بود که اکثر رایانه‌های شخصی رومیزی می‌توانستند بیت‌کوین استخراج کنند و در اواخر سال ۲۰۱۷، با شروع افزایش پذیرش، هش‌ها برای اولین بار به مرز تراهش رسیدند و از ۶ جولای۲۰۲۴، آنها تا به‌روز رسانی سختی بعدی در ۷۹.۵ تراهش باقی ماندند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۱۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۹۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۷۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۸ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده