تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۷۱۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تراز ماهانه "پارسیان" مثبت ۱۸ درصد به ثبت رسید؛

عملکرد مطلوب تجمیعی از سوی بیمه پارسیان/ رشد ۶۴ درصدی درآمد‌های تجمیعی "پارسیان"

عملکرد مطلوب تجمیعی از سوی بیمه پارسیان/ رشد ۶۴ درصدی درآمد‌های تجمیعی
‌می‌متالز - میزان درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی این دوره ماهانه با رشد ۶۴ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ ۴ هزار و ۳۲ میلیارد تومان به مبلغ کنونی ۶ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به دست آورد مبلغی نزدیک به یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان بود، "پارسیان" از ابتدای سال مالی تا پایان چهارمین ماه از سال مالی خود به درآمد تجمیعی ۶ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومانی رسید.

عملکرد مطلوب تجمیعی از سوی بیمه پارسیان+بورس نیوز
"پارسیان" میزان خسارت پرداختی که به مشتریان تحت پوشش خود در این دوره پرداخت کرد، مبلغی برابر با ۹۰۸ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز مجموع خساراتی که توسط این شرکت بیمه‌ای مورد پرداخت قرار گرفته برابر با ۳ هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان بوده است. همچنین لازم به ذکر است که در تیرماه این شرکت تراز مثبت ۱۸ درصدی را از خود برجای گذاشت.

درآمد ماهانه "پارسیان" تا تیرماه ۱۴۰۳

درآمد ماهانه‌ای که شرکت "پارسیان" در چهارمین ماه از سال جاری از محل فروش حق بیمه به دست آورد مبلغ یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان بود، این میزان درآمدی که توسط "پارسیان" از فروش حق بیمه در سامانه کدال به ثبت رسیده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۹ درصدی درآمد‌ها بود.

میزان درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی این دوره ماهانه با رشد ۶۴ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ ۴ هزار و ۳۲ میلیارد تومان به مبلغ کنونی ۶ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان رسیده است.

عملکرد مطلوب تجمیعی از سوی بیمه پارسیان+بورس نیوز
بیشترین میزان درآمدزایی "پارسیان" در تیرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» بود و از این بخش ۵۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت و دربرگیرنده‌ی ۴۸ درصد از درآمد ماهانه بود، رشته بیمه «درمان» نیز توانست پس از بخش ثالث – اجباری عنوان بیشترین درآمد "پارسیان" را با مبلغی بالغ‌بر ۱۴۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد که سهم ۱۴ درصدی از درآمد ماهانه داشت.

از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده نیز متعلق به رشته بیمه «درمان» با ۳ هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان بود، در پایان لازم به ذکر است که این شرکت بیمه‌ای در عملکرد تجمیعی خود تا پایان تیرماه توانست تراز مثبت ۹۴ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید
«بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران در نشست «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اقتصادی:

لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید