تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۳۴۷۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی:

تعامل سازنده میان سازمان صمت و اتاق اصناف باعت ایجاد امنیت خاطر شهروندان است

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی میان سازمان صمت و اصناف احساس امنیت را درجامعه فراهم می کند.
تعامل سازنده میان سازمان صمت و اتاق اصناف باعت ایجاد امنیت خاطر شهروندان است

به گزارش می متالز، جلسه هم اندیشی روسای اتحادیه های صنفی اراک با رئیس و معاونین سازمان برگزار شد .

در این جلسه ابتدا روسای اتحادیه های صنفی اراک به بیان دیدگاه ها ، نقطه نظرات و مشکلات خود پرداخته و در ادامه محمد رضا حاجی پور ، ضمن قدردانی از اصناف در عمل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال سیل زدگان باتوجه به وضعیت بازار و اشاره به سخن امام راحل گفت: همانطور که معمار کبیر انقلاب فرمودند "اصناف و بازاریان بازوی ستبر انقلاب" هستند و همیشه از بدو انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی و در بلایای طبیعی علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی کنار مردم بوده و همیشه یارو و مددکار دولت بوده اند و در بحث سیل اخیر اصناف استان مرکزی سنگ تمام گذاشته و با ایثار گری های خود دوران جنگ تحمیلی و پشتیبانی از رزمندگان را تداعی کردند.

وی درادامه افزود: قطعا جهاد همچنان ادامه داشته و دارد و این همیت بزرگ اصناف مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی درادامه با اشاره به تشکیل جلسه هم اندیشی اصناف و سازمان صمت در ابتدای سال جاری افزود: تشکیل این جلسه در ابتدای سالجاری را به فال نیک گرفته و امیدواریم و البته انتظار داریم اصناف با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور ضمن رعایت عدل و اصناف شرایط اقتصادی مردم را بیش از گذشته درک کرده و اجحافی در خصوص مایحتاج مردم صورت ندهند.

حاجی پور درادامه بیان کرد: برگزاری اینگونه نشست ها همدلی و صمیمیت بیشتری میان سازمان و اصناف ایجاد می کند واین امر باعث میشود تا دوشادوش یکدیگر خدمات بیشتری به مردم ارائه و رضایتمندی آنان را کسب کنیم.

وی مهمترین دغدغه سازمان صمت را ایجاد احساس امنیت خاطر شهروندان در بازار عنوان کرده و گفت: اصناف و بازاریان با حمایت سازمان صمت باید فضایی را ایجاد کنند تا مردم در سطح بازار احساس امنیت کرده ونیازی به احتکار خانگی کالاها نکنند.

رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف استان مرکزی با تاکید بر تقویت رابطه اصناف و سازمان بیش از گذشته خاطرنشان کرد: تقویت و تضعیف سازمان و اتاق اصناف یک مسئله دوطرفه بوده و ثمرات آن بر هردومجموعه تاثیرگذاراست لذا تعاملات و ارتباطات فی مابین باعث جلوگیری از هجمه ها و فضا سازی ها علیه هر دو دستگاه خواهد شد و این امر به هدف واحد ما که خدمت به مردم است کمک شایانی خواهد کرد.

حاجی پور در ادامه افزود: هرچه تبادل نظرات و تضارب آرا و افکار میان دو مجموعه بیشتر باشد از محدویت ها و معذوریت ها قانونی بیشتر آگاه شده و در تعاملی سازنده بایکدیگر در پیشبرد اهداف اقتصادی صنوف و رضایت مشتریان گامهای جدی تری خواهیم برداشت.

حاجی پور در بخش دیگری از سخنان خود بر مرتفع شدن مشکلات اصناف با دستگاه های دولتی تاکید نموده و خواستار تشکیل جلسات مشترک با دستگاه های ذیربط شد.

در ادامه این نشست رئیس اتاق اصناف اراک هم سخنانی در خصوص برخی مشکلات و معضلات بیان کرد و مقررشد من بعد جلسه هم اندیشی اصناف و سازمان صمت هر سه ماه یکبار برگزارگردد.

عناوین برگزیده