تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۰۶
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۸۲۱۷
سرویس خبر : اجتماعی
دبیر علمی اندیشکده بین‌المللی مهدویت مطرح کرد:

تحقیق در مبحث مهدویت موجب تسهیل در ترسیم جامعه آرمانی و مطلوب گردیده است

تحقیق در مبحث مهدویت موجب تسهیل در ترسیم جامعه آرمانی و مطلوب گردیده است
می متالز - پژوهش و تحقیق در عرصه مهدویت انگیزه تدوین کتب بسیاری شده است تحقیق در مبحث مهدویت موجب تسهیل در ترسیم جامعه آرمانی و مطلوب گردیده است اندیشه مهدویت موجب پویایی و تکامل جوامع انسانی شده است.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام فؤادیان درجلسه‌ای که روز یکشنبه چهاردهم مردادماه در محل مسجد امام علی (ع) شرکت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و با حضور کارکنان شرکت‌های ورق خودرو و فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری برگزار شد با بیان اینکه تفکر و اندیشه مهدویت راهگشای تکامل جوامع انسانی خواهد بود افزود: فلسفه انتظار و مهدویت انگیزه تدوین کتب بسیاری شده است که در رشد و تکامل جوامع بشری تأثیرات شگرفی داشته است. حجت‌الاسلام فؤادیان بر لزوم داشتن ارتباط قلبی با امام زمان (عج) تأکید و خاطرنشان کرد: از جمله برکات داشتن ارتباط روحی و قالبی با امام زمان (عج)، رشد معنوی و تکامل شخصیت انسان می‌باشد.

وی لازمه ایجاد ارتباط قلبی با حضرت ولی عصر (عج) را تهذیب نفس، صفای باطن، انجام واجبات و ترک محرمات توصیف کرد. دبیر علمی اندیشکده بین‌المللی مهدویت به وجود ارتباط نزدیک مهدویت و قیام عاشورا نیز اشاره نمود و تصریح کرد:

بین عاشورا و انتظار ارتباط و رابطه تنگاتنگ برقرار است، چنان‌که در آیات و روایات، ادعیه و تشرفات این ارتباط تصریح شده و امید است آنها که در مجالس حسینی (ع) شرف حضور می‌یابند و زمینه‌ساز ظهور امام مهدی (عج) باشند چرا که اساساً منتظران واقعی در مکتب حسینی پرورش می‌یابند.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده