تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۴۸۳۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

قدردانی معاونان بهره‌برداری و سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و مدیر گزینش فولاد مبارکه از روابط عمومی این شرکت

قدردانی معاونان بهره‌برداری و سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و مدیر گزینش فولاد مبارکه از روابط عمومی این شرکت
‌می‌متالز - به مناسبت روز خبرنگار، معاونین بهره‌برداری و سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و مدیر گزینش فولاد مبارکه، روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه، ضمن حضور در روابط عمومی این شرکت، از تلاش کارکنان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در واحد اطلاعات و انتشارات این مجموعه تجلیل و قدردانی کردند.

امیدآفرینی در جامعه از سوی روابط عمومی فولاد مبارکه

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این دیدار، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: از صمیم قلب از زحمات همه شما که در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی فعالیت دارید، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: معاونت بهره‌برداری و روابط عمومی فولاد مبارکه اقدامات مشترک زیادی با یکدیگر دارند؛ به‌گونه‌ای که روابط عمومی شرکت اخبار خوب و امیدوارکننده تولید را به‌خوبی منعکس و از همین طریق در جامعه امیدآفرینی کرده است.

رشد کمّی و کیفی روابط عمومی در حوزه خبر و به‌ویژه «خبرنامه فولاد»

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: واحد اطلاعات و انتشارات روابط عمومی فولاد مبارکه متشکل از یک گروه منسجم در حوزه خبررسانی و تولید خبر است؛ به‌طوری‌که در کنار جدیت، فضای صمیمیت نیز در آن حاکم است و همین امر به موفقیت‌های زیادی در این حوزه منجر شده و این اقدامات مکمل سایر فعالیت‌های فولاد مبارکه ازجمله تولید است.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاورد‌های این شرکت، رشد کمّی و کیفی روابط عمومی در حوزه خبر و به‌ویژه «خبرنامه فولاد» را قابل‌توجه ارزیابی و از همکاری نزدیک روابط عمومی با معاونت بهره‌برداری، در پوشش خبری رکورد‌ها و دستاورد‌های مختلف آن معاونت قدردانی کرد.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: ضرورت انعکاس فعالیت‌های همه تلاشگران فولاد مبارکه به جامعه

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه نیز در این دیدار از تلاش‌های روابط عمومی در حوزه اخبار و اطلاع‌رسانی تقدیر کرد و گفت: گنجینه‌ای از شایستگی‌ها در نواحی مختلف تولید فولاد مبارکه وجود دارد که فعالیت و زحمات همه آنها باید دیده شود و این مسئولیتی سنگین است که بر دوش روابط عمومی شرکت نهاده شده تا افتخارات و دستاورد‌های پرشمار فولاد مبارکه به اطلاع جامعه رسانده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های روابط عمومی فولاد مبارکه امیدبخشی و انعکاس اخباری است که اصطلاحاً حال جامعه را خوب می‌کند. فولاد مبارکه دارای ارزش‌های زیادی است که این ارزش‌ها باید توسط روابط عمومی شرکت معرفی شود.

مدیر گزینش فولاد مبارکه: فعالیت رسانه‌ای از منظر آموزه‌های اسلامی دارای قداست است

محسن طبیعی، مدیر گزینش فولاد مبارکه نیز در این دیدار با بیان اینکه در دنیای امروز، رسانه حرف اول را می‌زند، اظهار کرد: تفاوت عملکرد جمهوری اسلامی ایران در حوزه رسانه با کشور‌های غربی این است که آنها برای رسیدن به مقاصد خود به دروغ‌گویی متوسل می‌شوند، ولی ما از چنین مسیری فعالیت نمی‌کنیم.

وی افزود: ما باید به فرموده مقام معظم رهبری، به دنبال تحقق جهاد تبیین باشیم و فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام‌شده را از طریق رسانه به سمع و نظر مردم برسانیم. روابط عمومی فولاد مبارکه می‌تواند جهاد تبیین در حوزه صنعت کشور را متجلی کند. این موضوع را که صنعت فولاد کشور ما پیش از انقلاب اسلامی در چه جایگاهی بوده و اکنون در چه جایگاهی است باید برای مردم تبیین کنیم.

مدیر گزینش شرکت فولاد مبارکه، فعالیت رسانه‌ای را از منظر آموزه‌های اسلامی دارای قداست و اهمیت دانست و گفت: حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) و امام سجاد (علیه‌السلام) رسانه و پیام‌آور کربلا بودند و حادثه کربلا هم توسط این دو بزرگوار زنده نگه داشته شد و این نمونه‌ای از اهمیت موضوع رسانه است.

گفتنی است در پایان این دیدار صمیمانه، از کارکنان واحد اطلاعات و انتشارات روابط عمومی شرکت، تجلیل و قدردانی شد.

قدردانی معاونان بهره‌برداری و سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و مدیر گزینش فولاد مبارکه از روابط عمومی این شرکت

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین