تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۱
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۵۰۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای سال

می متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون با ۲۵هزار و ۱۱۸واحد افزایش، معادل ۱۴.۱ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای سال

به گزارش می متالز، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۸۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۹۷هزار و ۴۷۹میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۲۲۸دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۵۸میلیارد و ۵۷۳میلیون سهم به ارزش ۱۱۶هزار و ۷۸۹میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۷۴۹هزار و ۳۸۰نوبت در بازار اول؛ ۲۳میلیارد و ۳۷میلیون سهم به ارزش ۶۹هزار و ۵۰۸میلیارد ریال در ۲میلیون و ۲۰۴هزار و ۳۷۷نوبت در بازار دوم؛ ۸۰۰هزار سهم به ارزش ۸۰۰میلیارد ریال در ۱۷۷۱نوبت در بازار بدهی، ۳۶هزار قرارداد به ارزش ۷۴میلیارد ریال در ۳ هزار و ۱۰۳ نوبت در بازار مشتقه و ۹۲۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۰هزار و ۳۰۹میلیارد ریال در ۳۶هزار و ۵۹۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۵هزار و ۱۱۸واحد افزایش معادل ۱۴.۱درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۰۳هزار و ۷۷۷واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۹هزار و ۴۰واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۷هزار و ۴۷۹واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد