تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۵۳۹۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت سیمان دورود:

بانک رفاه کارگران در راستای تحقق شعار سال شرکت سیمان دورود را یاری کند

بانک رفاه کارگران در راستای تحقق شعار سال شرکت سیمان دورود را یاری کند
‌می‌متالز - مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان و مدیرعامل شرکت سیمان دورود در راستای تحقق شعار سال و احیای رشد تولید و کمک به شرکت‌های راکد استان و تعاملات دو جانبه و بازاریابی در محل دفتر مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل کارخانه سیمان دورود و احمد قربانی‌پناه مدیر اداری ومالی این شرکت با حضور در دفتر مدیریت شعب استان با بهروز بالاوندی مدیر شعب و سایر ارکان مدیریت شعب در راستای تعامل دو سویه دیدار کردند.

بالاوندی مدیر پرتلاش، برنامه‌محور بانک رفاه کارگران استان لرستان در این دیدار تصریح کرد: با توجه به برنامه کلان و سیاست مدیران ارشد بانک در تعامل و بازاریابی با شرکت‌های تولیدی در کشور و خاصه استان، شرکت با قدمت و کهن سیمان دورود از شرکت‌های مجموعه بزرگ شستا را از شرکت‌های بومی و کارآفرین برتر عنوان کرد و با توجه به خدمات مطلوب اشتغالزایی این شرکت، با قدرت در صورت تعامل چند سویه در خدمت این واحد تولیدی و شرکت‌های تولیدی استان خواهیم بود.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت: پرداخت تسهیلات در بخش‌های اقتصادی به ویژه حوزه صنعت و ایجاد اشتغال و حمایت از صاحبان صنایع و کسب‌وکار‌های تولیدی که در راستای تولید و توسعه پایدار و اشتغالزایی موثر باشند از اهداف و برنامه‌های اصلی بانک رفاه کارگران در سطح کلان است و بانک رفاه استان آمادگی لازم را در راستای حمایت از آن‌ها به کار خواهد گرفت.

وی افزود: بانک رفاه کارگران استان با تنوع خدمات و محصولات می‌تواند خدمات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده که این خدمات متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف در سطح استان است.

فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت سیمان دورود با تقدیر از خدمات مطلوب بانک رفاه کارگران در نگاه جدی به توسعه وپویایی صنعت و اقتصاد از تعامل این بانک با شرکت سیمان دورود قدردانی کرد.

وی افزود: در راستای بهبود و رشد تولید کارخانه در صدد خرید و تهیه نیروگاه برق هستیم و در این راه مساعدت بانک رفاه در کمک به کارخانه سیمان دورود را با پرداخت تسهیلات داریم.

مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت سیمان دورود با اشاره به اهمیت بحث‌های فنی در هلدینگ به فعالیت و عملکرد این واحد تولیدی قدیمی در گذشته و حال پرداخت و در این زمینه توضیح داد: سیمان دورود با توجه به قدمتی که دارد نیاز به اصلاحات فنی داشت که خوشبختانه در حال انجام است.

شرکت سیمان دورود از شرکت‌های زیرمجموعه شستا و قدیمی استان است که در تولید، اشتغال وکارآفرینی سالهاست در حال خدمت به صنعت و اقتصاد استان است و در این مقول در راستای رفع موانع تولید و احیای شرکت‌های تعطیل شده وتحقق شعار سال مقام معظم رهبری مهار در حال اشتغالزایی وتولید است.

مهندس ساکی مدیرعامل این شرکت با قدردانی از توجه مدیران بانک رفاه استان در حمایت از واحد‌های تولیدی استان و زیرمجموعه شستا در راستای حمایت از این واحد‌ها و تحقق شعار سال خواهان حمایت و تعامل دو سویه شرکت سیمان دورود و بانک رفاه کارگران استان لرستان شد.

در این دیدار حجت حمیدی‌همراز معاونت مدیریت شعب استان، رضا علیشاهی رئیس حوزه ارتباط با مشتریان، محمد ستاری کارشناس واحد اعتبارات و امیرمحمود داوودی‌نژاد مدیر واحد روابط عمومی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده