تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۱۲
کد خبر: ۳۵۵۶۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت ۱۱۵ دلاری قیمت فلز سرخ

افت ۱۱۵ دلاری قیمت فلز سرخ
‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۲ درصد کاهش پیدا کرد و ۹ هزار و ۴۰۱ دلار قیمت‌گذاری شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۳ مهرماه، ۱٫۲ درصد معادل ۱۱۵ دلار کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۳ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۴۰۱ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۳ مهرماه، ۹ هزار و ۵۱۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه، ۱٫۳ درصد معادل ۱۲۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۳ درصد افت پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه با کاهش چهار هزار و ۷۲۵ تنی، از ۲۹۲ هزار و ۸۵۰ تن به ۲۸۸ هزار و ۱۲۵ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۴۴ دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز دوشنبه ۲۳ مهرماه، با کاهش ۹ دلار بر تن همراه بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین