تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۳۵۸۹۰
سرویس خبر : انرژی
نماینده شرکت آلمانی تولیدکننده تجهیزات صنایع بالادستی و پایین‌دستی:

حضور آلمانی‌ها حاوی پیامی روشن برای ادامه همکاری‌هاست

می متالز - نماینده شرکت آلمانی تولیدکننده تجهیزات صنایع بالادستی و پایین دستی گفت: ما ظرف سال‌های گذشته روابط بسیار مطلوبی با ایران داشته‌ایم و ادامه یافتن این روند برای ما بسیار اهمیت دارد.
حضور آلمانی‌ها حاوی پیامی روشن برای ادامه همکاری‌هاست

به گزارش می متالز، نماینده یک شرکت آلمانی تولیدکننده تجهیزات صنایع بالادستی و پایین دستی، در حاشیه آیین گشایش بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عنوان کرد: ما ظرف سال‌های گذشته روابط بسیار مطلوبی با ایران داشته‌ایم و ادامه یافتن این روند برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: بازار ایران ظرفیت‌های فراوانی برای شرکت‌های آلمانی از جمله ما که تامین‌کننده تجهیزات و انواع لوله برای صنایع نفت و گاز هستیم، دارد، از این رو مایل نیستیم که تحت تاثیر هیچ کشوری روابط یادشده متوقف شود.

نماینده آلمانی حاضر در آیین افتتاحیه یادآور شد: حضور شرکت‌های آلمانی در این رویداد بین‌المللی حاوی پیامی روشن حاکی از عزم آنها برای تقویت بیش از پیش روابط و ادامه روند همکاری‌ها  بین دو کشور است.

این شرکت آلمانی در شمار مهم‌ترین تامین‌کنندگان تجهیزات صنایع بالادستی و پایین‌دستی برای پروژه‌های حوزه انرژی است

این نمایشگاه با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر هستند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز (چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و عصر روز شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان است.

عناوین برگزیده