تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۶۰۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نقشه‌برداری 200 معدن با سیستم جدید پهبادی در کرمان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معن و تجارت شمال استان کرمان از نقشه‌برداری 200 معدن با سیستم جدید پهبادی در استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تمام 600 معدن استان را تکمیل کنیم.
نقشه‌برداری 200 معدن با سیستم جدید پهبادی در کرمان

به گزارش می متالز، مهدی حسینی‌نژاد در شورای معادن استان اظهار داشت: سهم تولید ناخالص داخلی استان کرمان 3.4 درصد از مجموع کشور است که حدود 40 درصد آن در بخش صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و تلاش داریم که این سهم را در پایان برنامه ششم به 48 درصد افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان به واسطه سهم 36.2 درصدی که از معادن کشور دارد به استان معدنی شناخته می‌شود، بیان کرد: اهداف کلان در حوزه معدن استان را افزایش ذخایر و تامین آتی مواد معدنی، بهینه‌سازی بهره‌برداری از ذخایر موجود مواد معدنی مهم و راهبردی استان و ارتقای سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن استان عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان همچنین به تشکیل پنج جلسه شورای معادن استان با 35 مصوبه در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: از ظرفیت‌های خوب شورای معادن تامین منابع مالی از مسیر قانونی است که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، امکان وصول 250 میلیارد تومان از این طریق برای استان در سال جاری وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معن و تجارت شمال استان کرمان از نقشه‌برداری 200 معدن با سیستم جدید پهبادی در استان خبر داد و تصریح کرد: با این روش امکان نظارت، سرعت و دقت بهتر بر حقوق دولتی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تمام 600 معدن استان را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از محل تخصیص 15 درصد از حقوق دولتی، پیگیری پروژه‌های زیرساختی 80 میلیارد ریالی را در برنامه داریم.

عناوین برگزیده