تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۳۶۳۲۷
سرویس خبر : انرژی
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

برگزاری نمایشگاه نفت تهران بیانگر شادابی این صنعت است

می متالز - نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و حضور دبیرکل (اوپک) در این نمایشگاه، بیانگر پویایی و شادابی این صنعت است.
برگزاری نمایشگاه نفت تهران بیانگر شادابی این صنعت است

به گزارش می متالز، حسین امیری خامکانی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاریخ بیش از صد ساله صنعت نفت کشور را یادآور شد و گفت: ایران هم‌اکنون افزون بر سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، در سطح جهان و در حوزه انرژی به‌ویژه در بخش نفت و گاز تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه استحکام صنعت نفت کشور در سطحی است که هجمه‌های تحریم و تهدیدهای ترامپ هیچ‌گونه تاثیری نخواهد داشت، افزود: انتظار هم از صنعت نفت در واقع همین استحکام و شادابی است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر ارتباطات بین‌المللی در حوزه صنعت نفت تاکید کرد و گفت: همکاری با دیگر کشورهای فعال در بخش نفت و گاز، افزون بر شتاب برنامه خودکفایی این صنعت، مکملی برای سرعت بخشی به برنامه‌های توسعه‌ای نیز است.

امیری خامکانی، تبادل تجربه‌های نفتی در سطح بین‌المللی را همسو با دیپلماسی نفت و انرژی دانست و تصریح کرد: باید به‌صورت فعال در صحنه بین‌المللی نفت و انرژی حضور داشته باشیم و با اولویت منافع مشترک برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

عناوین برگزیده