تاریخ: ۲۹ دی ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۶۵۶۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل گروه مالی کاریزما:

‌می‌توان با بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، منابع را کانالیزه و وارد بازار سرمایه کرد + ویدئو

‌می‌توان با بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، منابع را کانالیزه و وارد بازار سرمایه کرد + ویدئو
‌می‌متالز - علی تیموری، مدیرعامل گروه مالی کاریزما، در میزگرد «بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا»، ضمن آسیب‌شناسی ساختار کلاسیک صنعت بیمه، عوامل رشد نکردن بازار بیمه عمر و زندگی را بررسی کرد.

به گزارش می‌متالز، «علی تیموری» با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های فنی، روند پیش روی ابزار بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا را روشن می‌داند و معتقد است: می‌توان به وسیله این ابزار، منابع را کانالیزه و به بازار سرمایه و اقتصاد وارد کرد.

او پیش‌بینی کرد: بزرگ‌ترین ریسک ممکن در بازار بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، تقابل‌هایی است که رگولاتور‌های بخش‌های مختلف با یکدیگر خواهند داشت.

صحبت‌های علی تیموری، مدیرعامل گروه مالی کاریزما را، که در میزگرد بیمه‌های عمر و زندگی مبتنی بر کالا، بیان شده، در ویدئوی زیر ببینید:

تعداد بازدید : 0

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده