تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۲۸
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۳۷۰۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشکیل بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال پرونده تخلف در خراسان جنوبی

می متالز - 147 فقره پرونده تخلف به ارزش دو میلیارد و 506 میلیون و 993 هزار ریال از ابتدای سالجاری تاکنون برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.
تشکیل بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال پرونده تخلف در خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: این تعداد پرونده با انجام بیش از 8 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان جنوبی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تهوری با بیان اینکه در این مدت 269 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه 124 دریافت شده است اظهار کرد: از ابتدای سال 98 تاکنون با پیگیری و بررسی شکایت های صورت گرفته، بالغ بر یک میلیارد و 180 میلیون و 271 هزار ریال نیز به شاکیان برگشت داده شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان یادآور شد: هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیر صنفی عرضه کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی 124 این معاونت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان ها اعلام نمایند تا با بررسی گزارش با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد