تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۳۷۰۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تبادل تفاهم نامه همکاری بین معاونت فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و انجمن علوم و مهندسی منابع آب ایران

می متالز - معاونت فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و انجمن علوم و مهندسی منابع آب ایران تفاهم‌ نامه همکاری مشترک امضاء کردند.
تبادل تفاهم نامه همکاری بین معاونت فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و انجمن علوم و مهندسی منابع آب ایران

به گزارش می متالز، این تفاهم نامه همکاری توسط فتحعلی محمدزاده معاون فنی این سازمان و رضا مکنون رئیس هیأت مدیره انجمن علوم و مهندسی منابع آب ایران امضاء و مبادله شد.

معرفی راه حل‌های جدید و نوآورانه برای مسائل و چالش‌های مرتبط با آب و فاضلاب و کمک به گسترش به‌کارگیری فنآوری‌های نوین در راستای مدیریت مصرف و ارتقاء بهره‌وری آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همراه با ارائه پیشنهاد درخصوص انجام مطالعات راهبردی پیرامون موضوعات مهم و اثرگذار بر مدیریت مصرف و ارتقاء بهره‌وری آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهم تعهدات انجمن علوم و مهندسی منابع آب ایران در این تفاهم نامه است که از طریق تشکیل کارگروه‌های مشترک طی مدت دو سال به‌صورت مستمر و متناوب مورد پیگیری و اجرا قرار خواهد گرفت.

انجمن علوم و مهندسی منابع آب ایران همچنین متعهد شده است نسبت به ارائه مشاوره پیرامون موضوعات مرتبط با مدیریت تأمین، توزیع و مصرف آب به سیاستگذاران، تصمیم‌گیران و فعالان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام نماید.

عناوین برگزیده